Tuollainen homma olisi tuossa odottamassa, eli saksan poika on katkaissut pultin ja korjata pitäisi.
4. sylinterin pakopuolen viimeinen pultti on katkennut, ja kylmänä hieman vuotaa.
Onko paha homma irroittaa imu- ja pakosarja, ja onko jotain hyviä vinkkejä talkoisiin, eli mitä kannattaa tehdä, ja toisaalta, asiat mitä ei ehdottomasti saa tehdä?
Tiivisteet ei paljoa maksa, mutta hommaa tuntuu olevan, perhana kun niitä pulttejakaan ei meinaa nähdä?
4. sylinterin pakopuolen viimeinen pultti on katkennut, ja kylmänä hieman vuotaa.
Onko paha homma irroittaa imu- ja pakosarja, ja onko jotain hyviä vinkkejä talkoisiin, eli mitä kannattaa tehdä, ja toisaalta, asiat mitä ei ehdottomasti saa tehdä?
Tiivisteet ei paljoa maksa, mutta hommaa tuntuu olevan, perhana kun niitä pulttejakaan ei meinaa nähdä?
Comment