Nyt vois joku fiksumpi auttaa tyhmää..
90 quattro 2.3 ng v*ttuilee ja alkaa hermot menemää näi puolenvuoden ahertamisen jälkee.
Helkkari hyvi lähtöö kone käyntii ja pyörii tosi hyvin. Mutta kun noin 10min ajele/pyörii tyhjäkäyntiä nii kierrokset putoo 900rpm noin 500rpm ja sitte se meinaa hyytyä kokonaa, ei meinaa herätä kaasua antaessa muuten ku vähä pumppaamalla.
Vaihoin koneen kun edellinen työsti öljyä palotilaan ja pakosarjanpäälle, nykynen kone ei tiputa öljyä.
Tässä oon sitten jaon kattonu varmaan kymmenen kertaa kohillee, ennakon kattonu 15-18 asteen väliin, vaihoin ke-jetin ohjausboksin(mikälie oikeelta nimeltä) jonka jälkeen tuntu toimivan. Viikon seisonnan jälkeen ongelmat jatku ja löyty sitten imuvuoto imusarjasta minkä sain paikattua.
Mulla loppuu ymmärrys. Miksi se vois lämpimänä alkaa heti hyytymään???
90 quattro 2.3 ng v*ttuilee ja alkaa hermot menemää näi puolenvuoden ahertamisen jälkee.
Helkkari hyvi lähtöö kone käyntii ja pyörii tosi hyvin. Mutta kun noin 10min ajele/pyörii tyhjäkäyntiä nii kierrokset putoo 900rpm noin 500rpm ja sitte se meinaa hyytyä kokonaa, ei meinaa herätä kaasua antaessa muuten ku vähä pumppaamalla.
Vaihoin koneen kun edellinen työsti öljyä palotilaan ja pakosarjanpäälle, nykynen kone ei tiputa öljyä.
Tässä oon sitten jaon kattonu varmaan kymmenen kertaa kohillee, ennakon kattonu 15-18 asteen väliin, vaihoin ke-jetin ohjausboksin(mikälie oikeelta nimeltä) jonka jälkeen tuntu toimivan. Viikon seisonnan jälkeen ongelmat jatku ja löyty sitten imuvuoto imusarjasta minkä sain paikattua.
Mulla loppuu ymmärrys. Miksi se vois lämpimänä alkaa heti hyytymään???
Comment