Moi.
Olen nyt joutunut vaihtamaan kannentiivisteen ja sen johdosta samalla nyt vaihtoon menee jakohihna. Kansi on jo paikallaan ja letkut ym hilpetöörit.
Nyt hihnan laittoa vaille ja loppusilausta.
3A kone, 2.0 E, 1990.
Opiskelin myös, miten kohdistusmerkit pitäisi mennä.
Vissiin tällä periaatteella??
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=203952.0
Sivun alla olevissa kuvissa 1, 2 ja 3.
Nyt ihmettelyn aiheena on, että miten se kampiakselin kiilahihnapylpyrä (vibration damper) asemoituu sen hammaspyörälle?
Haynesin oppaassa ei sanota siitä mitään. Mun kampiakselissa ei ole mitään D-kiilaa, jolla se asemoidaan. Pylpyrällä on vaan 4 eri mahdollista asentoa...
Löysin sen ulkokehältä merkin, jonka mukaan se pitäisi kohdistaa keskimmäisen hammaspyörän piste-merkkiin.
Mutta pylpyrän asemointi kampiakselin kanssa on mysteeri.
(Etsin jo jonkin aikaa täältä aiheesta, muttei foorumilta löytynyt sopivaa tietoa)
Olen nyt joutunut vaihtamaan kannentiivisteen ja sen johdosta samalla nyt vaihtoon menee jakohihna. Kansi on jo paikallaan ja letkut ym hilpetöörit.
Nyt hihnan laittoa vaille ja loppusilausta.
3A kone, 2.0 E, 1990.
Opiskelin myös, miten kohdistusmerkit pitäisi mennä.
Vissiin tällä periaatteella??
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=203952.0
Sivun alla olevissa kuvissa 1, 2 ja 3.
Nyt ihmettelyn aiheena on, että miten se kampiakselin kiilahihnapylpyrä (vibration damper) asemoituu sen hammaspyörälle?
Haynesin oppaassa ei sanota siitä mitään. Mun kampiakselissa ei ole mitään D-kiilaa, jolla se asemoidaan. Pylpyrällä on vaan 4 eri mahdollista asentoa...
Löysin sen ulkokehältä merkin, jonka mukaan se pitäisi kohdistaa keskimmäisen hammaspyörän piste-merkkiin.
Mutta pylpyrän asemointi kampiakselin kanssa on mysteeri.
(Etsin jo jonkin aikaa täältä aiheesta, muttei foorumilta löytynyt sopivaa tietoa)
Comment