Saanko udella että mitä sä tuolla pakoputki hommalla niinkuin haet? Se ei yhdy missään vaiheessa muutakuin muistaakseni äänenvaimentimissa. Voin muistaa senkin väärin.
Voihan ne tietenkin yhdistää kattien jälkeen yhdeksi putkekksi kun laitaa 3.5" ränniä sinne autonalle jos on tubot ensin vaihdettu ja softa tilpehöörejä myöten kanssa.
Tuli se yhtyminen mieleen vaan tosta esimerkki kuvasta.
Pakoputken teen uusiksi, katalysaattorit saa mun puolesta jäädä pois ja softa vaihdetaan mutta turbot jäävät vielä vakioiksi eli tätä haen näillä putken tiedoilla, kun on talvi aikaa suunnitella ennen auton hankkimista.
Suuttimet riittää varmaan siihen mihin vakio ahdinkin ?
Pakoputkistakin kannattaa vaan ne downpipet vaihtaa isompiin ja katit korvata niin tulee horsee lisää jos on tullakseen :) Suuttimet riittää mihin ne KO3 riittää
Siksi kiinnostaisi putket mitat ym. jotta selviää mitä vaihtaa.
Kyl se turbovehkeissä pakoputken kanssa on, et mitä isompi sen enemmän hyötyä. Vaikka ajettaisiin vakio paineilla. Jossakin ulkomaisessa lehdessä oli asiaa testailtu oikein kunnolla, katit mukana tai ilman eri määrällä vaimentimia ym. Downpipe ja alkuosa on melko ratkaiseva.
Lyhyesti sanottuna tavoitteena on maximaalinen hyöty putken ja ohjelman kanssa. Enempää tuskin tulee laitettua......
IMO orkkis putki oli yhdellä putkella vähän kattien jälkeen! useimmat viriputketkin on yhdellä mutta jenkeistä saa truedual putkia jotka loppuun asti kahtena.
toi isoin on paras ei mee turbojen kanssa hirveesti mönkään, joskin teorian mukaan turboilta kauemmas mentäessä tulisi putken hieman kaventua kun kaasut jäähtyy jotta liike pysyisi nopeana.
noilla downpipe:illa saa suurimman tehohyödyn n.20hp lastun kanssa mutta ne maksaakin enemmän kun cat-back.
Tossa linkissä olisi näköjään juuri kaikki tarvittava. Siisti paketti ja tohon lastu päälle niin hyvä tulee. Täytyy laittaa vakavasti harkintaan :)
"Enempää tuskin tulee laitettua......" Jep tässä vaiheessa on helppo sanoa noin :), viimeksi sanoin noin kun asensin virinokat ja lastun nykyiseen autoon. Sen jälkeen ilmestyi nopeasti, pakosarja, kannen viilaukset, ohjelmoitava ruisku ja sitten alkoi turbo hommat........
toi sarja vaan maksaa niin per****sti, ja virallista tietä tulee vielä melkoset lisät alv:sta ja tullista. ton jos tilaa niin kannattaa ostaa samalla myös k04:n jakajat sinne putken alkuun, kun kuitenkin joskus upgreidaa turbot niin onhan valmiina palikat.
saako euroopasta muita kun miltekkiä joka sekin muistaakseni maksaa maltaita?
Comment