onkos kukaan perehtynyt ja osaiskos antaa vinkkiä: tarkoitus talven aikana näperrellä tuoomoisen aah koneen tilalle Saksasta roudattu v6 bi-turbo. Auto coupe q. Onkos kuolleena haudattu ajatus elikkä onkos fyysisesti mitään mahdollisuutta? Henkimaailman asiat myöhemmin...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
motin vaihto
Collapse
X
-
Voimansiirron kestävyys vaihteiston osalta mietityttää. Sinullahan on 01A sarjan 5v aski, kuten alkupään s2:ssakin. Suosittelisin laittamaan 6-vaihteista tilalle samalla tuon biturbon väännön takia. Samalla joudut ehkä vaihtamaan takatasauspyörästön, koska v6:ssa eri välitys kuin 5-pyttyisissä.
Kai se moottori sinne muuten menee askartelemalla. Onkohan noiden käynnistyksenestoissa jotain huomioitavaa. Rolle tms osannee kertoa tämän.
-
Uuden ajoneston ohittaminen ei ole likikään noin helppoa. Puolassa kuulemmaa on paikka jossa sellaisen saa poistettua, mutta helpointa on iskeä tuohon joku muu ruisku kuin alkuperäinen Motronic, joka tosin on hieman typerää, tai sitten tehdä hieman sähköhommia ja istuttaa Biturbon mittaristo ja virtalukko paikalleen.
Ahdasta konehuoneessa tulee, mutta V6 coupen kelkalla ja koneen kiinnikeillä pitäisi moottorin kiinnittämisen olla varsin iisi projekti.
Comment
Comment