Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 8o 2.0 b4 94 vuosikerta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    audi 8o 2.0 b4 94 vuosikerta

    kierrokset laahaa-eli -kun päästää kaasun kierrokset pysyvät(tai jopa hiukan kasvavat),kunnes laskevat normaalisti.Tapahtuu yleisimmin pienillä kierroksilla esim.peruuttaessa,auto lähtee ryntäämään.Onko normaalia?

    #2
    Yksi ääni jumittavalle ISV:lle, eli tyhjäkäynti "moottorille"

    Comment


      #3
      misköhän tää isv sijaitsee -2.0 e-olisko tää kone tyyppiä abk?-kiitos jo etukäteen.

      Comment


        #4
        En muista tarkkaa sijaintia, kone on luultavammin juurikin toi ABK. ISV on semmonen metallinen pötkylä ~10cm pitkä ja siihen tulee yks sähköjohto ja pari letkua kokoluokkaa d=1cm. On imusarjan läheisyydessä.

        Comment


        • #5
          Mullakin aikoinaan jäi "laahamaan" kierrokset, ja korjaantui vasta moottorinohjausboksin vaihdolla.

          Comment


            #6
            Voisko tosiaan olla se boxi,kun muuten pelaa kuin unelma?Maksaa varmaan hunajaa se ohjuriboxi?Olisko kellään heittää arvioo?

            Comment


              #7
              isv löytyi-löin siihen niin sanotusti nenäni.Mutta onko tämä normaalia,kun moottoria hiljalleen lypsää(kaasuttaa),isv:n alta kuuluu suhina,niin kuin se päästäisi sieltä ilmaa määrävälein.Onko siellä joku hukkareikä-en ole vielä sitä irrottanut.On muuten muovirunkoinen paketti.Letkut+kiristimet ok.

              Comment


                #8
                Kannattaa tutkia vielä, että ei ole missään imuvuotoja. Jokin alipaineletku voi olla halki jolloin helposti syntyy käyntihäiriöitä. Ja kun isv yrittää korjata niitä, niin käynti voi aaltoilla.

                Comment


                • #9
                  Mullaki on vielä ongelmia ton ISV:n kanssa, mut ohjausboksin vaihdon jälkeen monet ongelmat loppu. Tyhjäkäynti ailahtelee kylmällä, mutta muuten pelaa hyvin.

                  Comment

                  Working...
                  X