Hei.
En tiedä tuliko nyt oikealle alueelle, mutta modet voi siirtää jos väärä. Kysymykset liittyy tosin tännekin.
Eli auto ostettaessa vakio. Täysi huoltokirja ja mittarissa 211tkm. Juuri leimattu ja VCDS ei löytänyt kuin noita "haamu" koodeja mitkä hävisi nollauksella. Tyyliin joku ovi ei ollut mennyt lukkoon, ehkä pakkaset, tms.
Tämän luki softaaja ja printtasi paperinkin.
Tuota quattroa olen himoinnut jo tovin ja nyt sellainen sitten seisoo pihassa. Tämä on vakiona se 163hp. versio.
Kysymyksiä listattu alla.
1: Käytin auton softauksessa ja siihen laitettiin REVO STG 1 softa. Mitähän realistisia tehoja tuolta voi odottaa? Vedot kyllä parani huomattavasti vakioon. Ja itselle tärkeä laajempi tehoalue.
1.25 ahtoja loggaili softamies vedossa ja asentamani BSR:n ahtopaine mittari näyttää aivan samaa. Piikki jossain 1.4 hetken.
Asensin ahtomittarin T haaran ByPassille menevään letkuun ja tyhjäkäynillä mittari näyttää -0.2. Jostain lukenut, että pitäisikö näyttää enemän miinusta. Tosin Ahdot + puolella kyllä pitää paikkansa.
2: JR:n paneeli vapaavirtaus suodin tuli laitettua. Tuli kyllä ehkä liian "äänekäs" omaan makuun. Aika reilusti suhisee kun ahdot päällä ja kaasun nostaa. (Olenhan jo vanha ukko 35v.) :)
Vakio suodatin kotelossa oli "kilo" hiekkaa niin pisti miettimään josko sittenkin se uusi vakiosuodatin takaisin?
3: Kannattaako tuota olemassaolevaa ByPassia päivittää (vakio), kun tuntuu toimivan ihan ok? Jossain oli noista metallisista (Forge), että jumittavat. Kenties TT:n malli oliko nyt 710P ?
4: Kytkin on siitä jännä, että ottaa kiinni suhkot ylhäältä. Ei kyllä luista, tärise tai muuta. Mutta onko hyvä varautua sen uusimiseen?
Tässä vissiin se kaksoismassa malli. Itse settihän ei maksa paljoa, mutta mitä veloittavat tuollaisen vaihdattamisesta? Luulisi olevan enemän työtä kun quattro...
5: Kone tuntuu toimivan hienosti ja käy nätisti. Ahdin ei klappaa kun sitä suodatin vaihdon yhteydessä koitin heilutella imuputken irroitettua, eikä pidä ylimääräistä ääntäkään. Mutta km on jo 211tkm...
Toki nyt jotain pitää sanoa, niin ostaessa asti tuntuu hieman sellaista pehmeää nykivyyttä kiihdytyksessä. Vaikea selittää, mutta kaverini tätä taas ei huomannut, että joko omassa päässä tai sitten, mikä?
6: Tämä on ensimmäinen nelikkoni. Jotain mitä tuosta kannattaa tietää?
Ohi aiheen. On kyllä todella jämäkkä ja HILJAINEN auto ajaa. En tiedä mitenkä paljon tuo quattro tekniikka vakaa ajoa mutkaisella kuivalla tiellä vai onko vain autosta muuten kiinni, mutta tuntuu menevän kyllä nätisti niin kovaa kuin hiljaakin ajaessa.
Toki tätä tuo puoliso myös käskee ratintakana ja takana 2.5v. lapsi, jotta jospa ne viimetalven etuvedon hinaukset hangesta olisi takana. Vai menikö se niin, että nelikon saa vain pahemmin jumiin? :D
Kiitos jo ennakkoon.
En tiedä tuliko nyt oikealle alueelle, mutta modet voi siirtää jos väärä. Kysymykset liittyy tosin tännekin.
Eli auto ostettaessa vakio. Täysi huoltokirja ja mittarissa 211tkm. Juuri leimattu ja VCDS ei löytänyt kuin noita "haamu" koodeja mitkä hävisi nollauksella. Tyyliin joku ovi ei ollut mennyt lukkoon, ehkä pakkaset, tms.
Tämän luki softaaja ja printtasi paperinkin.
Tuota quattroa olen himoinnut jo tovin ja nyt sellainen sitten seisoo pihassa. Tämä on vakiona se 163hp. versio.
Kysymyksiä listattu alla.
1: Käytin auton softauksessa ja siihen laitettiin REVO STG 1 softa. Mitähän realistisia tehoja tuolta voi odottaa? Vedot kyllä parani huomattavasti vakioon. Ja itselle tärkeä laajempi tehoalue.
1.25 ahtoja loggaili softamies vedossa ja asentamani BSR:n ahtopaine mittari näyttää aivan samaa. Piikki jossain 1.4 hetken.
Asensin ahtomittarin T haaran ByPassille menevään letkuun ja tyhjäkäynillä mittari näyttää -0.2. Jostain lukenut, että pitäisikö näyttää enemän miinusta. Tosin Ahdot + puolella kyllä pitää paikkansa.
2: JR:n paneeli vapaavirtaus suodin tuli laitettua. Tuli kyllä ehkä liian "äänekäs" omaan makuun. Aika reilusti suhisee kun ahdot päällä ja kaasun nostaa. (Olenhan jo vanha ukko 35v.) :)
Vakio suodatin kotelossa oli "kilo" hiekkaa niin pisti miettimään josko sittenkin se uusi vakiosuodatin takaisin?
3: Kannattaako tuota olemassaolevaa ByPassia päivittää (vakio), kun tuntuu toimivan ihan ok? Jossain oli noista metallisista (Forge), että jumittavat. Kenties TT:n malli oliko nyt 710P ?
4: Kytkin on siitä jännä, että ottaa kiinni suhkot ylhäältä. Ei kyllä luista, tärise tai muuta. Mutta onko hyvä varautua sen uusimiseen?
Tässä vissiin se kaksoismassa malli. Itse settihän ei maksa paljoa, mutta mitä veloittavat tuollaisen vaihdattamisesta? Luulisi olevan enemän työtä kun quattro...
5: Kone tuntuu toimivan hienosti ja käy nätisti. Ahdin ei klappaa kun sitä suodatin vaihdon yhteydessä koitin heilutella imuputken irroitettua, eikä pidä ylimääräistä ääntäkään. Mutta km on jo 211tkm...
Toki nyt jotain pitää sanoa, niin ostaessa asti tuntuu hieman sellaista pehmeää nykivyyttä kiihdytyksessä. Vaikea selittää, mutta kaverini tätä taas ei huomannut, että joko omassa päässä tai sitten, mikä?
6: Tämä on ensimmäinen nelikkoni. Jotain mitä tuosta kannattaa tietää?
Ohi aiheen. On kyllä todella jämäkkä ja HILJAINEN auto ajaa. En tiedä mitenkä paljon tuo quattro tekniikka vakaa ajoa mutkaisella kuivalla tiellä vai onko vain autosta muuten kiinni, mutta tuntuu menevän kyllä nätisti niin kovaa kuin hiljaakin ajaessa.
Toki tätä tuo puoliso myös käskee ratintakana ja takana 2.5v. lapsi, jotta jospa ne viimetalven etuvedon hinaukset hangesta olisi takana. Vai menikö se niin, että nelikon saa vain pahemmin jumiin? :D
Kiitos jo ennakkoon.
Comment