Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ahtopaineet hukassa! Audi A4 1.8t

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ahtopaineet hukassa! Audi A4 1.8t

    Mikähän on vialla, kun ei ole ahtoja tarpeeksi? Koneen tyyppi on avj. Auto ahtaa 0.7 ja lastu löytyy. Vetoja ei tunnu olevan tarpeeksi ja vikakoodeja ei ole. Turbo tarkistettu, hukkaportti vaihdettu, n75 vaihdettu, bybass vaihdettu, maf puhdistettu, tulpat vaihdettu.. Muuten toimii hyvin, tuntuu vaan niin nuhaiselta :/

  • #2
    Sen halvimman homman kun vielä teet, eli painekokeen.

    Comment


    • #3
      Tarkistettiin niin ei ole ahtovuotoja.

      Comment


      • #4
        Ja hukkaportille menevän letkun kun ottaa irti, niin paineet vaan laskee. Eikö silloin ahtopaineiden pitäisi olla maksimissa?

        Comment


        • #5
          Onko vikakoodit luettu VCDS:llä? Ja mitä ahdot on sitten aiemmin ollut kun eikös vakiona liikuta jossain 0.6-0.9 välillä?

          Comment


          • #6
            Vakiona 0.7bar.

            Comment


            • #7
              Auto tuli meille tämänvuoden alussa, niin ei ole tietoa mitä on ennen ahtanut. Ahtoi aluksi 0.5, mutta hukkaportin vaihdon jälkeen rupesi ahtamaan 0.7.. vikakoodit on luettu sillä vcds ohjelmalla.

              Comment


              • #8
                Jos ei ahda edes hukkaportin letku irroitettuna on käytännössä kolme vaihtoehtoa:
                -mittava ahtovuoto
                -hukkaportin läppä pakopesän sisältä karannut
                -katti tai pakoputki tukossa

                Comment


                • #9
                  onkohan siinä lastua oikeasti ollenkaan vai onko ollut vain myyntipuhe.kaikki on mahdollista.kun tarina ei kerro onko joskus ollut pirteämpi.

                  Comment


                  • #10
                    Porkkiksen lastu on. ^

                    Comment


                    • #11
                      On ollut pirteämpi. Auto on kaverini vanha ja Kiiakin on toimittanut minulle tiedon, jossa näkyy, että ahtopyyntö oli 2400 paikkeilla ja toteutuma 1800 paikkeilla.

                      Comment


                      • #12
                        Miten katti olisi helpointa tarkastaa ? ku ei viittis turhan takia uutta ostaa.

                        Comment


                        • #13
                          Minulla oli Audi A41.8t Quttrossa katti tukossa ja ahdin rikki. Sen oireita oli että alakierroksilla huono Veto. Sitten kun kierrokset ylitti 4500r/minä kone heräsi vetämään. Ahdot 1.4bar. Ajettiin testilaitteen kanssa reissu, siinä ilmeni että ahdin ei toimi alakierroksilla.

                          Autoon uusi ahdin KO 04-23, johan vetoja alkoi löytyä. Hyvä ahdin tuo edellä mainittu. Ahtaa noin 1800 alkaen.
                          Viimeksi muokannut okkim; 24.5.2015, 13:29. Perustelu: Siistitty tekstiä luettavammaksi.

                          Comment


                          • #14
                            No miten tarkastit katin ? Meillä on kyllä kans tuo, et alakierroksilla huono veto.. pitäis saaha auto kuntoon pikkuhiljaa :(

                            Comment


                            • #15
                              Autosta tyhjennettiin katti niin rupesi ahtoja löytymään :)

                              Comment


                              • #16
                                Jatketaas tätä. Eli ostin 1.8l turbo b6:sen (etuveto) ja lastutusksen tilasin voimaa.comista samalla kun tulevat lastuttamaan rekkoja tohon työpaikalleni. Kysymys: miten tuollanen kestää lastua?
                                Autolla ajettu 150tkm eikös nuo koneet ole suunnileen niin rakennettu että sen lastutuksen kestäis ihan hyvin.

                                Comment


                                • #17
                                  B6 korisessa taitaa kytkin olla hieman herkkä lastutukselle. HUOM.Näin muistelen, viisaammat korjatkoon ja haulla pitäisi löytyä juttua.

                                  Comment


                                  • #18
                                    No nyt tulee seuraavaa ongelmaa ; Auto välillä vähän nykii täyskaasu kiihdytyksessä ja moottorinvikavalo vilkkuu/jää palamaan..

                                    Vikakoodit


                                    1 Fault Found:
                                    16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
                                    P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
                                    Readiness: 0000 0000

                                    Mikähän tossa nyt vois olla :D

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oisko tästä apua?

                                      Comment


                                      • #20
                                        Alkuperäinen kirjoittaja kiuu Näytä viesti
                                        Autosta tyhjennettiin katti..
                                        Ettei tällä olisi vaikutusta. ;)

                                        Comment


                                        • #21
                                          Autossa nyt uusi katti ja nykiminen jatkuu edelleen jos kaasupohjassa kiihyttää. Pitää vissiin vielä kerran kokeilla tulpat vaihtaa.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Autoon vaihdettiin puolat ja nyt auto toimii moitteettomasti :)

                                            Comment

                                            Working...