Elikkäs s4 b5 päätti lopettaa kulkemisen.. mittarin mukaan koko ajan -0.8 bar. Molemmat kuskin ja kartturin egt:t vaihdettu. ahtopaineen säädin. n75 todettu toimivaksi. ei ole ahtovuotojakaan. misfirejä ei ole. tulpat ovat uudet, myös puolat ehjät. Sytkävahvarit ok. järjestelmä paineistettu, ei vuotanut. lamdat uusittu. ahtimilla ajettu 15tkm. ei savuta, mutta tyhjäkäynti on röpöttämistä ja haisee bensalle. sillontällön kadotti ahtoja pikkasen kerrallaan nyt ei toimi enään ollenkaan. muuten auto kulkee ja pystyy ajamaan. Ei vikakoodeja.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 ahdot kateissa
Collapse
X
-
Lueppa mun topic samasta aiheesta. Kuulostaa aivan samalta. Ilmeisesti se toinen ahdin on jumissa :/
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=130490
Comment
-
Vahvasti veikkaan kyllä itse tuota ahtimen jumiutumista. Itsellä juuri samat oireet. Ahdot nousivat ihan todella hitusen verran VCDS Logittamalla..
Comment
-
En mäkään halunnut uskoa, mutta niin se vaan oli ja rahaa meni n. 800€ kaikkeen. Ostin käytetyt ahtimet + pakosarjat ja marmorilta tiivisteet ja muut hilppeet. Sit auto vaihettiin ja toimii tänä päivänäkin hienosti =)
Comment
-
-
-
Itsellä ensimmäinen kerta nostossa meni todella vikkelään. Ainoata päänvaivaa kertyi siitä, kun unohdin ottaa ns. vaihdekepin tukiraudan ruuvin irti sisältä :)
Comment
-
Tuo 0,3bar ahtopaine viittaa siihen suuntaan, että ahtopaineen säädössä on jotain häikkää. Hukkaportit aukeaa n.0,3-0,4 bar paineella jos ahtopaineen sähköinen säätö ei pelitä. Onko letkut N75 venttiililtä turboille tarkistettu?
Edit: Paitsi että tuo tyhjäkäynnin ongelmat ei oiken sovi kuvaan...
Comment
Comment