Aivan, no toivottavasti liitin löytyy. Kerro sitten missä se tarkalleen oli niin tiedän itsekin jatkossa jos tarpeen.
Kirjoitin joutessani pienen artikkelin NG moottorin säätelystä. Valtavasti kerätty tietoa ympäri ämpäri ja viimein alkaa olla kaikki tarpeellinen tiedossa. Näiden valossa olen saanut viimein omani pelaamaan varmaan paremmin kuin uutena :)
Käy nätisti kuin mikä, vetoja löytyy ja starttaa kylmänä ja kuumana melkein avainta näyttämällä. Eikä nyi saati röpellä. Polttoainetta kuluu sekalaisessa ajossa nyt n. 8L/100km
http://kennolle.blogspot.fi/2014/08/...tiikka-ja.html
Toiv, tosta jotain apua jollekulle on.. korjailen jos jotai virheitä joku havaitsee tai mahdollisesti hankalasti ymmärrettäviä kohtia :)
Kirjoitin joutessani pienen artikkelin NG moottorin säätelystä. Valtavasti kerätty tietoa ympäri ämpäri ja viimein alkaa olla kaikki tarpeellinen tiedossa. Näiden valossa olen saanut viimein omani pelaamaan varmaan paremmin kuin uutena :)
Käy nätisti kuin mikä, vetoja löytyy ja starttaa kylmänä ja kuumana melkein avainta näyttämällä. Eikä nyi saati röpellä. Polttoainetta kuluu sekalaisessa ajossa nyt n. 8L/100km
http://kennolle.blogspot.fi/2014/08/...tiikka-ja.html
Toiv, tosta jotain apua jollekulle on.. korjailen jos jotai virheitä joku havaitsee tai mahdollisesti hankalasti ymmärrettäviä kohtia :)
Comment