Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 AAN ilmasuodatin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Urs4 AAN ilmasuodatin

En ole koskaan vaihtanut ilmasuodatinta itse..
    Tässä on tarran mukaan vielä joku sporttisuodatin - Simota.
    Onko se vaikea vaihtaa/putsata?
    Äkkiä kun katsoo, niin aika ahdas paikka? Mikä on paras tapa avata kotelo? Kannattaako vaihtaa alkuperäinen takas vai pitää tämä sporttivehe?

Itse olen vaihtanut ihan vain klipsit aukaisemalla, virallinen ohje taitaa ohjeistaa irroittamaan maffin kotelosta.

Pyöräkotelon ja filtterikotelon välissä on ihanasti yksi klipsi.

Hommaa vaikka paperi tiiviste ja ilmesty pihlikseen joku ilta niin vaihdan tuon sulle ;)

Comment

Tässä räjäytyskuva, osanro 191129620, Tepon hinta 19,34, marmori hinta 24,45. Hankisin itse OEM sillä hinnalla ja sporttisuodatin roskiin.

Comment

Kiitti neuvoista!
        Ei se ollut niin paha kun luulin, kunnes se kaikista pahin klipsi irtosi ja putos....
        Pitää ollo tosi pienet kädet niin asia olisi helppo! Toi sporttisuodatin on ihan surkea kun pölyä oli vaikka muille jakaa puhtaalla puolella!
        Samalla huomasin että autossa oli väärät tulpat, ihan kiva...
        No, nyt on huollettu ja hoidettu!

Comment

Mitkä tulpat oli sinne laitettu?

Comment

NKG:eet.

Comment

Mikä niissä tulpissa oli väärää? Lämpöarvo vai merkki? Mullakin on Championit.

Comment

Autossa on 034 motorsportin puolat ja pikkasen zipattu niin suosittelivat että vain Boschin tulpat toimivat hyvin. Eli en ole sit varma kuinka väärät mutta sanotaan suosituksesta poikkeavat ;-) mene ja tiedä...

Comment

Working...