Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

KV koneen kierrosrajoitin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • KV koneen kierrosrajoitin

    mllä kierroksilla pitäisi rajoittimen toppuutella ja minkälainen rajoitin kyseisessä vehkeessä on?
    ,kun rajoitin hakkaa jo 5200 kohdalla, pitäisi varmaan pitemmälle kiertää? pyörijässä rajoitin ei ainakaan ollut, kun sen tarkistin.



    Auto on -88 Audi 90 quattro, KV kone, K-jet ruisku

    #2
    Omassa -85 coupessa on rajoitin jakajassa, mutta lisää asiasta:
    http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...=%2Arajoiti%2A

    Löytyy ketjun loppupuolelta

    Comment


      #3
      Ja jos ei armottoman pitkän (pahoittelen) viestiketjun lukeminen maita, niin voin mä tähän joutaessani suoraankin vastata: Rajoitin on polttoainepumpun releessä. Ilmeisesti rele on joskus vaihdettu väärään. Itselläni oli täsmälleen sama ongelma samassa autossa+koneessa kun ostin hajonneen tilalle motonetin releen, joka sitten onkin tehty 4-pyttyiselle koneelle vaikka toisin väitettiin. Rele saa kierrosluvun tietääkseni sytkäpulsseista, ja kun alkuperäinen rajoittaa tyyliin 6700rpm, tulee (4/5)*6700=5400. Uutta relettä vaan kehiin. Toki voit varmistaa asian korvaamalla releen hetkellisesti hyppylangalla jolloin pumppu pyörii taukoamatta kierroksista riippumatta...

      Comment


      • #4
        juu 5400 se taitaa tosiaan ollakkin kun tarkemmin mittaria katsoo. Taitaa kyllä tuo rele sitten maksaa taas sen verta hunajata, että taidanpa tyytyä ajelemaan näillä kierrokksilla, eipähän kone joudu niin koville. kiitos vastauksista, ei kytkäreistäkään ois kyllä ihan heti selvinny ,että rajoitin pumpun releessä majailee.

        Comment


          #5
          Risto: No, jotain 60-70eur muistaakseni oli Audicenterissä, että siitä voi miettiä tarvitseeko niitä kierroksia vai ei.

          Comment

          Working...
          X