Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kytkinmurheita

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mitäs hinnastoa te luette ? Minun albumi väittää abyn sylintereille 170+120 eur, kallista toki tuokin.

Comment

Sainpa auton kuitenkin vielä tänään. Nyt voi hyvillä mielin lähteä joulun viettoon.

Kaiken häsläämisen jälkeen ja asioiden oikean laidan selvittyä annan täydet pisteet korjaamolle erittäin asiallisesti suoritetusta työstä ja hyvästä palvelusta. Perun kaikki aikaisemmat negatiiviset kommentit korjaamoon liittyen.

Omin silmin nähtynä vika oli tosiaankin paineasetelmassa. Oli yksinkertaiesti vaan huonoa tuuria, että asetelma petti juuri silloin, kun auto oli korjaamon hallussa. Minulle sikäli hyvä asia, koska jos asetelma olisi pettänyt vaikka 5km aikaisemmin, tuskin olisin saanut autoa korjattavaksi vielä tällä viikolla. Nyt autoa työstänyt asentaja teki kuulemma kaksi iltaa ylitöitä, jotta mulle saataisiin auto jouluksi. Yllättävään kytkinremppaan kun ei luonnollisesti oltu varattu aikaa lainkaan ja homma tehtiin muiden huoltojen ohessa. Lisäksi laskun loppusummaan laitettiin hieman joulumieltä mukaan ja sain aika roiman alennuksen viivan alle jääneestä laskelmasta.

Uusi kytkin on muuten ihan eri luokkaa mitä vanha oli. Poljintuntuma huomattavasti parempi ja tarvittava poljinvoima melkoisesti pienempi mitä ennen. Mutta näinhän se kait pitää ollakin.

Kytkimen työsylinteri kustansi mulle laskun mukaan 107,73e. En tiedä onko se ovh vai jokin alehinta.

Jos jotain kiinnostaa niin työn suoritti Takkatien Stockmann Auto. Näillä kokemuksilla voin suositella sitä muillekin.

Comment

Poljin voimat pienenee kun jo vaihtaa nesteet,on todettu.

Comment

Käytin oman auton kytkinpaketin vaihdossa muutama kuukausi takaperin ja nyt on alkanut kuulua jotain ihme "rallatusta". Voiko olla mahdollista, että painelaakeri olisi jo rikki??
          Moottorin puolelle ääntä ei juuri kuulu, mutta sisätiloihin se kantautuu ärsyttävästi.
          Epäilin ensin venttiilipuolen vikaa, mutta ääni ei sieltä mielestäni tule.
          Olisko kenelläkään vinkkejä mitä "huoltokohteita" voisin vielä tarkastaa ennen pajalle vientiä?

Comment

Painelaakeriääni ainakin muuttuu kun painat kytkintä.

Comment

Sama kytkinvika omassa S6 v8 -95 Kytkin lakkasi yht äkkiä rivakan kiihdytyksen ja vaihdon jälkeen toimimasta eli ei irrota kunnolla, vaihteita ei saa päälle koneen käydessä ja jos laittaa vaihteen päälle ja käynnistää niin on 1/2 automaatti eli vetää koko ajan.
              tarkistettu työ ja pääsyleinteri sekä työsylinterin tappi muovipaloilla = kaikki kunnissa :( menee purkuun ..uudet osat VAG tiskiletä Kytkin 224 € , Asetelma 180 painelaakeri 65€ katotaan miten käy

Comment

Working...
              X