Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bsr-lastut

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Bsr-lastut

Minulla on Audi 1.8TQ AEB-koneella.Olisin halunnut tietoa noista BSR-lastujen toimivuudesta, kun tarjoavat sitä edullisesti autooni 550eur.Miten tehoja on tullut lisää ja toimiiko?

Pitäisi olla ihan "laatukamaa". Ei kokemusta toki.

Comment

Itselläni on ko. firman tuote konepellin alla. Ei ollut valmiina Ecuuni sopivaa (551F), joten joutuivat värkkäämään sen Ruotsissa. Toimitusaika oli muutamia viikkoja ja todella tyytyväinen olen ollut.

Ei mikään loppuun asti kiristetty lastu, vaan todella miellyttävä laajan vääntö-/ ja tehoalueen vuoksi, käyttöautoon sopiva. Ja pääasia, ongelmia ei ole ollut.

Comment

Minulla on ollut BSR:n lastu vajaan vuoden ja ainakin tähän saakka toiminut hyvin.

Penkin päälläolevien tuntoelinten mukaan voimaa/vääntöä on tullut lisää ja ainakaan pidemmillä matkoilla ei bensankulutuskaan ole kasvanut.

Moottori on APU 1.8T ja lastulle luvatut arvot (steg 1+) olivat 150 hv => 209 hv ja 210 Nm => 354 Nm. Tiedä sitten mitä ne ovat koska ei ole tullut mittautettua.

Comment

^mulla oli edellises apu-moottorises just toi aste 209-354.Mitattu 218hv/301nm(vääntö laskettu).Nykyses on steg 2r-3. ei mitattu vielä.Tosi hienosti toimii.Jouduttiin kans Växjös käymään pääkallopaikalla "räätälöimässä" ohjelman.Kokemuksesta voin sanoo että pesee mtm ja abt:n.Ja kunnon putki pitää muistaa laittaa,jolloin pääse kunnolla oikeuksiinsa.

Comment

Working...
          X