Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6:n automaatti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    S6:n automaatti

    Moi kaikki.
    Ongelmia vaihteiden vaihdossa etupäässä 2 -> 3. Auto on S6 -96 (tuotu saksata vuosi sitten) 4,2 l koneella ja automaatilla jonka tunnus on CST, 120 000 km.
    Eli silloin tällöin laatikko vaihtaa 2 -> 3 nykäisevästi ja kuuluu pieni "pam". Olen laittanut merkille, että kun ajaa paljon kaupugissa niin ongelmaa on harvemmin mutta kun on ajannut esim moottoritietä pidempää ja tulee tajama-alueelle niin tämä nykäisy ilmenee. Öljyt olen vauhtanut n. 4 kertaa kun auto on ollut minulla. Lisäksi se on rasittanut jotain niveltä kun kiihdyttää kevyesti niin koko auto tärisee.

    Eli mikähän on vikana ja pystyykö sitä korjaamaan Suomessa vai onko mulla väärät öljyt, öljy merkkiä en tiedä kun olen vaihdattanut ne liikkeessä (1-kerran merkkiliikkeessä ja 3-ketaa Raskoneella).

  • #2
    olisko laatikon kannatin korvake antanu periksi? villiarvaus?

    Comment


      #3
      Epäilen että se johtusi tuosta, mutta tarkistan. Mitä öljyä laatikossa pitäis olla ????

      Comment


        #4
        moi, laatikkoon kuuluu alkup. keltaiset audin omat öljyt n.17 eur litra,
        ja eihän sieltä vaihdu kuin puolet kerrallaan, jos haluat kaikki vaihtaa täytyy kierrättää öljyä koko systeemin läpi,
        itellä alko nykiminen kans pikku hiljaa, ensin lähti liikkeelle ja jos jouduit pysähtymään välissä ja taas liikkeelle niin meni melkein niinku vapaalle ja sitte pamahti.. paheni vaan ja lopulta yks akseli sisältä poikki, oli tainnu vuotaa öljyä pihalle, tai joka tapauksessa paineet hävis laatikon sisältä niin että alkoi luistaan ja lopulta rikkoi laatikon..
        hankalia tapauksia, mulla varastossa yks S6 laatikko, tosin turbokoneellisen, voi olla eri välitykset..

        Comment


          #5
          Jep, tätä minä epäilenkin, että kohat menee jotain rikki. Se tekee jus niin, että on hetken vapaalla ja sit pam. Selviskö sulle miksi se tekee niin -> johtuuko se pelkästään öljystä??
          Jos ja kun se akseli menee poikki niin onko se sitten koko laatikko sökö. Se ei oo vuotanut öljyä.
          Ja lopuksi mitä sun laatikko kustantaa jos käy kylmät. Tarvittaessa voit vastata jari.karvola@pesukopla.fi

          Comment


          • #6
            Onko öljyä varmasti oikea määrä? Aika nirso tuo laatikko pienellekkin vajaukselle, jolloin se hävittää paineet ja rikkoo paikat.

            Comment


              #7
              Meneekö V8:iin 5I turbon laatikko?

              Comment

              Working...
              X