Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Apuja mooottorin pätkintään (oli: saako kukaan auttaa)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Apuja mooottorin pätkintään (oli: saako kukaan auttaa)

    Adress 01: Motor Labels: AER\06H-907-115-CAB.clb
    Styrenhet artikelnr: 8K2 907 115 A HW: 8K2 907 115 D
    Komponent och/eller version: 2.0l R4/4V TF H14 0002
    SW-kodning: 010C000C180F0920
    Verkstadskod: WSC 40740 222 65560
    ASAM Dataset: EV_ECM20TFS8K2907115A A01003 (AU48)
    VCID: 2D54ADAE7CBA1C70BAA
    2 Funna fel:
    4054 - 1: ans cylinder
    P0301 00 [096] - förbränningsfeltändning lokaliserad
    Intermittent fel - Ej bekräftad - Testad efter att minnet rensats
    frysta data:
    Felstatus: 00000001
    Felprioritet: 2
    Felfrekvens: 2
    Mätarställning: 80482 km
    Datum: 2013.04.09
    Tid: 16:58:22
    4051 - Förbränningsfeltändning lokaliserad
    P0300 00 [096] - -
    Intermittent fel - Ej bekräftad - Testad efter att minnet rensats
    Readiness: 0010 0000
    Viimeksi muokannut arto s; 11.4.2013, 01:13.

  • #2
    Oisko: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...5/P0301/000769 ja http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...4/P0300/000768

    Otsikkoa voisit vähä muokata.

    Comment


      #3
      Ja vikakoodinluvut englanniksi. Kun suomennoksista on vaikea saada selvää, niin vielä vaikeampi tuosta vähemmistökielestä.
      Myöskin taustatietoja auton käyttäytymisestä yms. muusta normaalista poikkeavasta kannattaa kirjotella, niin täältä saa apuja paremmin.

      Comment


      • #4
        Joo,horch siinä jo heitti linkin ross-tech:kin sivulle missä on englanniksi,kiitti siitä.No kumminkin kone alkaa nykimään n.2000 rpm:n kohdilla, kieroksia lisää =nykiminen häipyy ja heittää yleensä nuo vika koodit ei mitään valoja syty k.tauluun......Joo tuli hommattua VCDS tuolta svedu maasta.

        Comment


          #5
          Kuulostaa puolavialta.

          Comment


          • #6
            Minulla Seat Exeossa (2.0 T(F)SI, vm -11, 28tkm ajettu) vaivaa sama ongelma eli melkolailla 2000 kierroksen kohdalla nykii. Moottorihan (CDND) ei ymmärtääkseni ole täysin sama Audeissa käytetyn koneen kanssa. Eli merkki mahdollisesta puolaviasta?

            Comment


              #7
              Vikakoodit lukuun. Mahdollisesti voi olla merkki mahdollisesta puolaviasta, mutta ihan noilla tiedoilla ei kannata lähteä vaihtamaan.

              Comment


              • #8
                Vikakoodithan on luettu, tuo ruotsalainen versio VCDS:ssästä on kaiketi paras ja laajin versio. Ruotsalaiseen saa ladattua myös suppeamman, alkuperäisen, englanninkielisen version.
                Vikakoodit näyttää ykkössylinterin ongelmaa sekä yleistä sytytysongelmaa( värinää käynnissä) . Vikamahdollisuudet ovat laajat , lähes koko bensa / sytytyspuoli / imuvuodot . Kannattaa kuitenkin ensimmäisenä tarkistaa ykkösylinterin sytytys.

                Comment


                  #9
                  tuo ruotsalainen versio VCDS:ssästä on kaiketi paras ja laajin versio.
                  Taitaa ainoat erot olla label fileissä. Mutta ei sekään paljon lämmitä kun ruotsinkielentaito on peräisin suomen motivoivasta peruskoulujärjestelmästä :)
                  Englannilla saa edelleen parhaiten apuja.

                  Comment

                  Working...
                  X