Otsakkeen auto on alakanut työntää painetta (hiilivetyä paisariin reilusti) jäähdytysjärjestelmään eli kansipahvi, ainakin, on huonossa hapessa. Nestettä häviää myös mojovasti.
VV-autosta ilmoitettiin, että vuoden 2011 jälkeen autoon ei ole saanut alkuperäistä kannentiivistettä, mutta kuulemma uudempiin samantyyppisiin moottoreihin on olemassa jokin metallitiiviste. Samalla pultitkin ovat kuulemma uusiutuneet.
Eivät osanneet siinä edes sanoa, sopiiko moinen tiiviste tähän vanhempaan (1993) lohkoon.
Onko kellään tietoa mikä olisi hyvä tarviketiiviste jolla onnistuu uusien pulttien kanssa oikeaoppinen kiristys momentteihin ja lopulta 180 asteen loppuvääntö?
Mitään italialaista paskaa siihen moottoriin ei laiteta!
VV-autosta ilmoitettiin, että vuoden 2011 jälkeen autoon ei ole saanut alkuperäistä kannentiivistettä, mutta kuulemma uudempiin samantyyppisiin moottoreihin on olemassa jokin metallitiiviste. Samalla pultitkin ovat kuulemma uusiutuneet.
Eivät osanneet siinä edes sanoa, sopiiko moinen tiiviste tähän vanhempaan (1993) lohkoon.
Onko kellään tietoa mikä olisi hyvä tarviketiiviste jolla onnistuu uusien pulttien kanssa oikeaoppinen kiristys momentteihin ja lopulta 180 asteen loppuvääntö?
Mitään italialaista paskaa siihen moottoriin ei laiteta!
Comment