Huomasin että kannen ja lohkon välistä, pakosarjan puolelta, tihkuu jäähdytysnestettä. Kansitiiviste pitäisi siis mitä ilmeisimmin vaihtaa. En ole moista operaatiota aikaisemmin suorittanut, joten neuvot olisivat tarpeen.
Onko suositeltavaa nostaa kansi irti imu- ja pakosarja paikallaan?
Entäs kannen plaanaus, mitä kannesta on purettava ennen plaanausta?
Onko kansipinnapulttien (ARP, Raceware) käytössä mitään järkeä? Mitä maksavat? Orkkis pultit ovat kertakäyttökama, em. pinnapultit ilmeisesti ei?
Muita vinkkejä? Tiedän että tässä kohtaa usein suositellaan koneistaa seetit, hioa venttiilit, vaihtaa ohjurit, venttiilivarsien kumit, nostajat ja nokkien välinen ketju. Pitäähän tuotakin harkita, mutta kumit, nostajat ja ketju ovat harmittavasti vaihdettu alle 10 tkm sitten. Jakopään hihna hilppeineen ovat nekin vaihdettu suht. äskettäin.
Onko suositeltavaa nostaa kansi irti imu- ja pakosarja paikallaan?
Entäs kannen plaanaus, mitä kannesta on purettava ennen plaanausta?
Onko kansipinnapulttien (ARP, Raceware) käytössä mitään järkeä? Mitä maksavat? Orkkis pultit ovat kertakäyttökama, em. pinnapultit ilmeisesti ei?
Muita vinkkejä? Tiedän että tässä kohtaa usein suositellaan koneistaa seetit, hioa venttiilit, vaihtaa ohjurit, venttiilivarsien kumit, nostajat ja nokkien välinen ketju. Pitäähän tuotakin harkita, mutta kumit, nostajat ja ketju ovat harmittavasti vaihdettu alle 10 tkm sitten. Jakopään hihna hilppeineen ovat nekin vaihdettu suht. äskettäin.
Comment