Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kardaani tasapainotukseen (Komet)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kardaani tasapainotukseen (Komet)

tänään vein type 44 200 kardaanin tasapainotukseen Espoon Juva-Malmilla olevaan Komet :iin ja oli hyvä palvelu.
    Heillä on kone jossa moniosakardaanin saa tasapainotettua.
    Hardy Spicer Herttoniemessä ei pysty tekemään hommaa, koska ko kone uupuu.
    Tekevät myös avaimet kästeen periaatteella kardaanin kunnostuksen sisältäen maalauksen.
    Kardaanin päätynivelet 100mm halkasijalla.

Periferiassa irtokepin balanssiin hoitaa esim Moottorikoneistus Ruuska Mikkelissä. Kunhan vain muistutin, jos jollakin on tarvetta palvelulle. Itse olen siellä onnistuneesti keppini käyttänyt.

Comment

Ja siellä taas mulle lyhennystä kysellessä ilmoittivat ettei voi tasapainottaa ilman välyksettämiä niveliä: Juu ok mä vaihdan, "mut jos nivelet pitää vaihtaa, pitää vaihtaa ristinivel ja tukilaakeri menee siinä samalla sitten"

Juu ei kiitos. Mitään vikaa niissä osissa. Kunnon pakkomyyntiä. Viimeviikolla kaveri teettänyt saman
      työn samassa paikassa 100e, multa pyysivät 100e tasapainoituksesta, 50e lyhennyksestä plus siihen sitten ristinivel ja tukikumilaakeri hässäkkä, aj ne piti sitten ostaa sieltä. Ei kelvannut "tee nyt vaan" -kommentti. Ilmeisen erilaista palvelua riippuen kenen kanssa on tekemisissä.

Comment

Mikäs pulju tasapainottaisi hyvin ja huokealla mahd. lähellä Raumaa?

60 - 80 km/h ravistaa ikävästi. Voi ajaa, mutta ei miellyttävää.

Tukilaakeri uusittiin jo. Renkaat on tasapainossa.

Comment

Working...