Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.3E r5 koneen lastutus?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 2.3E r5 koneen lastutus?

Voiko muka jotenkin lisätä tehoa "lastuttamalla" ?

Minun tietääkseni ei mitenkään, eikös tuo ole KE-jetronic kone?

Onko nyt jotain onnetonta huijattu aika kovasti, katsokaa nettiauto id 5310394

Jos ilmotus on hävinnyt, niin lainaus:

Jonkunlainen putkisto + Lastutettu! Enemmän tehoa kuin vakio 2.6 V6 mallissa(150hv) tässä lastunkanssa(164hv) mutta kulutus silti pienempi kun V-kutosessa! :)
    kyse on siis B4 80:stä

Ei voi lastuttaa.

Comment

Voipas, mutta tehohyöty on olematonta. KE:ssa on ohjauspaineen säätökin sähköistetty eli käytännössä pääset rukkaamaan sytkä- ja lambada-looppi-kartat.

Comment

Muutaman lisähepan saapi kun lisää jakajalla perusennakkoa pari astetta. Ecu vaan säätötilaan ja lampulla säätämään. Mut onhan tuon konetta vireistetty oikeilla osillakin.

Comment

2.3E r5 koneen lastutus

Tenho Ruohoranta taitaa itse olla se onneton ja huijattu aika kovasti kun tollaisia kirjottelee vaikka ei asioista tiedä! Eli vaparia ei lastulla juuri piristetä! Mutta minulla on tuollainen ulkoinen viriboksi 2.3E r5 koneessa josta saa sen muutaman extra humman! On penkitetty ilman boksia sekä ulkoisen viriboksin kera (AM WORKSILLA) ihan mielenkiinnosta kun tuttu oli siellä töissä ja kyllä se reilu kolmisen hummaa toi lisää! Tosin ei tuo moinen boksi mikään erityisen kannattava ole mutta ei se maksanutkaan saksassa kuin muutaman kympin! Ja siksi ilmoituksessa lukenut lastu/lastutettu koska tuo boksi ajaa saman asian mutta ei suurin osa ymmärrä jos lukee että boksitettu! :D Mutta nyt ilmoituksessakin lukee tosin Lastu/Ulkoinen viriboksi niin ehkä tenhokin ymmärtää kun on rautalangasta väännetty! :D

Comment

Tenho: Toihan on ihan asiallinen ilmoitus. Kun lainaat tekstiä, niin älä irroita jotain detaljia isommasta kokonaisuudesta.

Comment

Eikös tässä just kysytty että pystyykö sitä lastuttamaan tai ohjelmoimaan. Eikai se liity siihen mitä muuta tuolle kyseiselle autolle on tehty.

Comment

Working...
              X