Morjensta,
Kyseessä siis Audi 80 vm. 1992, 2.3e NG koneella.
Oirelee seuraavalla tavalla:
-Tehot on hukassa
-Reipas kulutus
-Polttaa osan bensasta vasta putkessa
-Käynnistyy kylmänä suht hyvin, lämpimänä saa sahata kolmeen kertaan että käynnistyy
Ja seuraavia osia on vaihdettu suht vasta:
-Venttiilivarren kumit
-Imusarjan imuputki+tiiviste
-Lambda anturi
-Lämpötila-anturi (2v, 16tkm sitten)
-Tulpat
-Tulpan johdot
Ja juuri tuli tarkistettua sytytys että ennakot pitäisi olla kohillaan.
Tosin kun teki tuolle hyppylangalla "vikakoodinluvun" niin ei mittaristossa välkkynyt mikään valo, mikähän siellä pitäisi vilkkua? Vikakoodinluvussa yhdistettiin L ja - kohdat diagnostiikkakohdista.
Voiko puola tehä tämmösiä temppuja?


Pitäisikö tämä ilmaluukku aueta enemmän vai ohjautuuko tämä sähköisesti?
Kyseessä siis Audi 80 vm. 1992, 2.3e NG koneella.
Oirelee seuraavalla tavalla:
-Tehot on hukassa
-Reipas kulutus
-Polttaa osan bensasta vasta putkessa
-Käynnistyy kylmänä suht hyvin, lämpimänä saa sahata kolmeen kertaan että käynnistyy
Ja seuraavia osia on vaihdettu suht vasta:
-Venttiilivarren kumit
-Imusarjan imuputki+tiiviste
-Lambda anturi
-Lämpötila-anturi (2v, 16tkm sitten)
-Tulpat
-Tulpan johdot
Ja juuri tuli tarkistettua sytytys että ennakot pitäisi olla kohillaan.
Tosin kun teki tuolle hyppylangalla "vikakoodinluvun" niin ei mittaristossa välkkynyt mikään valo, mikähän siellä pitäisi vilkkua? Vikakoodinluvussa yhdistettiin L ja - kohdat diagnostiikkakohdista.
Voiko puola tehä tämmösiä temppuja?


Pitäisikö tämä ilmaluukku aueta enemmän vai ohjautuuko tämä sähköisesti?
Comment