Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

coupe 2.3 20v quattro

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • coupe 2.3 20v quattro

    kysyn teiltä tietäjät, kun en ole löytänyt vikaa vaikka kuinka oon etsinyt. eli coupe nykii kylmänä mut heti kun lämmöt nousee niin loppuu? sit viel et kuinka paljon co2 tunnistimen vastusten ohmi määrät pitäis olla vakiona? moottori on 7a. kiitos jo näin etukäteen!

  • #2
    itsellä ilmaantunut sama vika VPV:n Lambdan vaihdon jälkeen, liekö asialla yhteyttä mutta tuntuu kylmänä startin jälkeen käyvän aika rikkaalla? ja käynti ontuu. Pienen hetken jälkeen käynti tasoittuu ja käy normi tyhjäkäyntiä. Liikkeelle lähdettäessä taas ontuminen, joka kestää sen verran että meinaa sammua, siitä käynti normalisoituu ja kaasupolkimen ollessa painettuna hiukka enemmän ontumisen takia, seuraa pieni hyökkäys efekti ;) ei paremmin osaa näin yhtäkkiä kuvata :)
    muuten samat oireet kuin ylempänä..

    Comment


    • #3
      jatkuu

      kysymys jvt1:lle..ilmeisesti sul on sama 7a kone kun mulla...oisko mahdollista et mittaisit sun co2 tunnistimen 1 ja 4 navasta olevan ohmi määrän?

      Comment


      • #4
        Minulla eri kone, mutta oli samat oireet. Korjaantui polttoainepumpun releen vaihdolla.

        Comment


        • #5
          Itsellä 7A coupe myöskin hieman nypyttää kylmänä tasakaasulla. Lambdakin on varsin tuore Bosch. Kyseessä siis lienee ominaisuus.

          Mites muilla onko vedon ja moottorijarrutuksen raja todella jyrkkä?
          Aivan pintikselläkin kun ajaa ja vähän nostaa pedaalia niin vaihtaa moottorijarrulle todella terävästi.
          Mielestäni varsin ikävä piirre.

          Comment


          • #6
            Tepon takapuolessa saattaa tuntua myös ns vauhtipyöräero. RS2:n tuplamassaisella homma on yllättäen aika paljon pehmeämpi.

            Comment


            • #7
              Pete, ei huono veikkaus mutta pieleen kuitenkin. Kokemusta vielä huomattavasti kevyemmästäkin vauhtipyörästä eikä siitä moista aiheudu (kun softa kohillaan).

              Comment


              • #8
                Oisin todella kiitollinen jos joku jolla on 7a kone, voisi ilmoittaa sen co2 tunnistimen ohmi määrän..

                Comment


                • #9
                  Onko sulla Janne tullu mitään muutosta tohon käyntiin. Ite vaihdoin kanssa ton VPV:n lamdan ja välillä käy tyhjäkäyntiä huonosti ja koko auto tärisee ja joskus noin puolikaasulla kiihdyttäessä jotenki vaan tuntuu siltä että joku pitäis jalkaa jarrulla samaan aikaan kun kiihdyttää. Ton saa kuittattua siellä että heti kun toi alkaa niin päästää kaasun kokonaan pois ja takas pohjaan niin kyllä kulkee. Nyppäsin lamdan vaihdon jälkeen noi ecun sulakkeet pois ja takas, kuinka kauan kestää ennen kun ecu on oppinut uusille tavoille. Nyt takana n. 80km seka ajoa?

                  Comment


                  • #10
                    No niin, taas kulkee. Oli jäänyt toinen lamdan lämmitys piuhoista irti(Huono kontakti). Lämpösenä toimi mutta kylmänä nyki. Ei siis ollut vpv:n lamdassa mitään vikaa.

                    Comment

                    Working...