Eli tyhjäkäynnillä auto alkaa rallattaan.Vaikea kuvailla ääntä mutta,tasajaksoinen helvetin terävä,välillä häviää kierroksilla,välillä itsestään.Ääni ei mielestäni kuulosta nostimilta.Jostain venttiilikopan lähistöltä se kuuluu(todella vaikea havainnoida kun ääni on niin terävä että se ottaa kaikupohjaa joka paikasta).Minkälaista ääntä ketju/hydraulikiristin pitää?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 nakutus/rallatus
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Mulla on sähköinen öljynpainemittari.Ei siellä paineet ikinä o laskenu alle 2kilon.Voihan toi mittari tietysti kusettaa..Ja tosiaan öljynpainevalo syttyy kun ajalee isolla vaihteella/pienillä kierroksilla.Osaako kukaan sanoo mitkä on norm. öljynpaineet tyhjäkäynnillä(lämpimällä koneella)?
Comment
-
Mulla oli tuo hydraulikiristin ja ketju uusintakunnossa. Ketju alkoi jo hakkailemaan kanteen...
Paljonko tuo remppa on teillä tullut maksamaan? Minä en tuohon hommaan omin päin uskaltanut ryhtyä. Korjaamo veloitti 5 tuntia työtä ja alkuperäisosat maksoivat seuraavasti: kiristin 103?, ketju 55?, kannen tiiviste 19?. Ja autonihan on Audi A4 1,8T-96.
Comment
Comment