Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Keskikulutus, Audi A4 B5 1.8 20v -95

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Keskikulutus, Audi A4 B5 1.8 20v -95

Elikkä kyseisen etuveto auton bensan kulutus.

Pääsin tos aijemmin 98 e5 bensalla 20 eurolla (11.46L) 130 kilometriä. No vika noin suuren bensakulutukseen selvis sitten, että jarrut laahas takaa oikealta puolelta kokoaika. En oo ehtiny vielä tarkkaa keskikulutusta mitata nyt, kun auton jarrut on kunnossa, mutta mittauksen alla kokoaika.

Mikä teidän Audi A4 B5 1.8 vapari etuvedon keskikulutus on?

Ei tuosta taloudellista konetta saakkaan. Melko epäonnistunu moottori, sanoisin. Pienin kulutus mitä itte oon nähny 1.8 20v vaparilla oli 7.4 litraa satkulla ja seki täyttä matka-ajoa, rauhallista sellasta. Autona -97 A3 AGN, ilman ilmastointia.

Comment

Täällä sivuavaa keskustelua aiheesta.
      Viimeksi muokannut erämies; 17.4.2012, 15:22. Perustelu: Linkki toimimaan

Comment

Mä oon joskus päässy jopa 6,8 ihan pelkkää maantietä, mutta normaalisti jotain 7,5 nykyään, jos pääsosin maantietä. Lyhyemmässä ajossa mulla vieny äkkiä kympin ja etenkin kesällä ilmastointi päällä ei ees riitä.

Nyt kävin Helsingissä ja maantietä muuten, mitä siellä keskustassa muutama kymmenen kilsaa, niin 7,9 kulutus. Bensana oli "aito" 95 Venäjältä.

Comment

8,86l/100km kaupunkiajossa raskaammalla kaasujalalla ja matka-ajossa pienemmällä. Vikakoodin 00561 (15-00) ollessa aktiivisena noin 2 litraa enemmän kuin normaalisti, eli noin 11,6/100km.

Comment

Tuohon 7l/100km pintaan meni omalla A4:lla (1.8 20V ADR) matka-ajossa, ja tuollaisessa sekalaisessa siinä 8-9l/100km.

Comment

Working...
            X