Moi, onko mitään tapaa arvioida onko hihna+hilut alkuperäisiä vai vaihdettu jossain välissä?
Tulee vaan mieleen kun Saksantuonti A6:ni mukana tuli kiva nippu huoltokuitteja joiden mukaan ko. satsi on vaihdettu 114.000km kohdalla ja samalla kertaa laitettu myös jarrut uusiksi.
No, nyt jarrurempan tehneenä olen vähän sitä mieltä, että jarruihin ei ole koskaan koskettu. Jos jotain niin siirretty jostain 700.000 ajetusta vanhat kamat kiinni ;) Levyistä puuttui paloja kulutuspinnoista, jarrupalat aivan loppu ja yhdestä jopa uupui puolet kitkapinnasta, takasatulat jumissa - toisessa liukutapit ruostuneet kiinni jne. Eli tasan tarkkaan ei oltu rempattu Saksassa 15tkm ennen auton ostoa. Mielenkiintoista kuinka auto oli kuitenkin Suomessa katsastettu semmoisenaan autoliikkeen toimesta ;)
Pelkään, että ajoitushilujen kanssa voi olla sama juttu. Onko muuten antaa kokemuksen rintaäänellä kustannusarviota jos työn teettää? Kone on AAH.
Kiitos!
Tulee vaan mieleen kun Saksantuonti A6:ni mukana tuli kiva nippu huoltokuitteja joiden mukaan ko. satsi on vaihdettu 114.000km kohdalla ja samalla kertaa laitettu myös jarrut uusiksi.
No, nyt jarrurempan tehneenä olen vähän sitä mieltä, että jarruihin ei ole koskaan koskettu. Jos jotain niin siirretty jostain 700.000 ajetusta vanhat kamat kiinni ;) Levyistä puuttui paloja kulutuspinnoista, jarrupalat aivan loppu ja yhdestä jopa uupui puolet kitkapinnasta, takasatulat jumissa - toisessa liukutapit ruostuneet kiinni jne. Eli tasan tarkkaan ei oltu rempattu Saksassa 15tkm ennen auton ostoa. Mielenkiintoista kuinka auto oli kuitenkin Suomessa katsastettu semmoisenaan autoliikkeen toimesta ;)
Pelkään, että ajoitushilujen kanssa voi olla sama juttu. Onko muuten antaa kokemuksen rintaäänellä kustannusarviota jos työn teettää? Kone on AAH.
Kiitos!
Comment