Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 koppaan 2.2 20vt

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 B5 koppaan 2.2 20vt

    Kun ei oikein millään löydy kuvia moisista asennelmista kun tuo yksi vedos tuolta googlesta hakemalla, täältäkään kun ei oikein taho löytyä. Olisikohan kellään paremmin tiedossa projektikuvia tai vastaavaa, tarviis teollisuus vakoilua varten.

    Ja olikos aby.n vakio pakosarjassa turbo edempänä kun aan sarjassa? onkos kellään muistikuvia?
    Viimeksi muokannut sfk78; 4.12.2011, 19:48. Perustelu: kirjoitus virhes

    #2
    S2forumilla on yks projekti.

    ABY ja AAN sarja on tasan sama.

    http://img.photobucket.com/albums/06...d/SDC10826.jpg

    Comment


      #3
      No juu tuota on tullu tossa kateltuakin jo jonkin verran, ei vaan meinaa löytyä muita. Kyllähän tuostakin aika hyvin jo näkee ne kohdat mitkä itseä oikeastaan kiinnostaa, lähinnä keulan osalta olis kiinnostanut minkälaisia muita ratkaisuja on kehitelty kun tuppaa olemaan vähän naftin puoleinen.

      Pakosarjoista vähän näin muistelinkin, täytyy tehä uusi ei siinä muu sitten auta.

      Sen verran edittiä että yritän saada sitä ilmastoinnin kennoa sopimaan.

      Mihinkähän asti tuo ABC version bensapumppu muuten mahtaa riittää?
      Viimeksi muokannut okkim; 4.12.2011, 20:42. Perustelu: Samaankin viestiin mahtuu

      Comment


        #4
        Oiskohan tämä kumminkin ollu esim: moottori ja voimansiirto tai sitten tuo turbot osastolle, kun sisältää tekniikka kysymyksiä ja olis tarkoitus laajentaa myöhemminkin enemmän tekniikan osalle jahka etenee ja jos joku joskus tuusaa jotain vastaavaa?
        Viimeksi muokannut sfk78; 4.12.2011, 20:58.

        Comment


          #5
          Siirretään tarvittaessa oikealle osastolle. Olkoon toistaiseksi täällä.

          Comment


            #6
            Höpöhöpö. V-kone -fasistin puhetta.. ;)

            Mulla pitäisi olla jossain yksi turbovitosen pumppu hyllyssä, jos iskee akuutti tarve. En tiedä mihin asti kutosen punppu jaksaa.

            Ilmeisesti et ole kilpiin työntämässä tuota, vai antoivatko konttorilta vihreää valoa tuolle?

            Comment


              #7
              Kyllä se kilpiin tulee, päästöihin sain vv-autosta todistuksen ja teho ei ole olennaisesti malli sarjan tuolloisen eli vm95-99 aikaisen tehokkaimman 193hv sen 37hv eli no broplem. Hieman on kiistan alaista ahtoputket yms. mutta inssin mukaan ei pitäisi siihen kaatua, pakosarja sen sijaan aiheuttaa itselle harmaita hiuksia kun ei saa puhallinta vakio sarjalla sattumaan mitenkään järkevästi ja taas tuubisatsi herättää inssillä närää lähes varmasti.

              Täytyy tuo sopan riittävyys vielä varmistella tolla vakio pumpulla mut jos ei riitä niin päästään varmaan kaupantekoon. Pitäis muutenkin tulla piipahtamaan kattomaan lötkörojektin etenemistä.
              Viimeksi muokannut sfk78; 5.12.2011, 00:58. Perustelu: tarkennusta tehoihin ettei puhuta noin arvoista

              Comment


                #8
                Eikös päästöt muuttunut vuonna 96 eli AAN tai ABY:n päästö normit kelpaisi siis VM 95 2.8 V6 B5 koriseen vai onko maahantuoja/valmistaja "laputtanut" jo tiukemmaksi? Aika mielenkiintoinen rojektoori tulossa, jos tämän saat kilpiin. Ota hyvin fotoja ja laita projkti puolelle=)

                Comment


                  #9
                  Joo tuohan kaiketi juuri pysyy tehoissa +20% sisällä, joten ihan senkun tekee vaan. Varmista vielä että aihio-A4 on päästönormeiltaan euro1 kuten AAN eikä euro2. Siihen voi kopsahtaa. Ainakin 12v kutoset on euro1, joten sellainen aihio ja tarvittaessa muuttaa alustan/jarrut vastaamaan 30 venttiilistä. Pitäs olla kaikin puolin ok.

                  Vaihda konttoria, jos pakosarjasta jää kiinni. Kunhan sulla on paperit kunnossa, ei pitäisi oikeasti katsastuksessa olla tuollainen ongelma. Tietysti tarkasti pykälien mukaan mitään ei saa muuttaa, mutta kai niilläkin nyt sen verran tolkkua on että jos ei fyysisesti mahdu niin on vähän muutettava.

                  Comment


                    #10
                    Juu euro 1 on eli 12v koneellinen, vv-autosta varmistin jo aloittaessa että päästönormit on yhteneväiset ettei kävisi samaa ongelmaa kuin tuon 90 3b.n kanssa.

                    Kaikki alle 97 vuosimallin ajoneuvot on euro 1 välittämättä siitä onko valmistaja tehnyt auton vastaamaan euro 2 normien päästöjä ratkaisut eivät näy auton tiedoissa trafilla vaikka päästöraja alittuisikin, asetus on astunut voimaan vuonna 97 eli 96 vuosimallit on euro 1 normin pelejä, joten 95vm 2,8 v6 b5 pitäisi sikäli olla täysin kelvollinen aihio.

                    Täytynee kokeilla tuubisatsin kanssa, inssi tuossa paikallisessa konttorissa on kyllä varustettu terveen maalaisjärjen kanssa ja uskoisin kyllä että ymmärtää yskän. Uskoisin että tärkeämpää olisi asennelman kunnollinen toteutus, mutta toki helpompaa on kun ei tarvii selitellä liikoja kun on konttorilla. vaikka sitten muuttaisikin jälkeen päin.

                    edittiä tähänkin vielä sen verran että jarrut täytyy tosiaan päivittää mallisarjan suurimpaan tai paremmiksi, syystä tai toisesta s4 b5 ei lukeudu trafilla tähän vaan vertailukohta oli 2.8 v6 193hv .
                    Viimeksi muokannut sfk78; 5.12.2011, 16:55. Perustelu: editystä

                    Comment


                      #11
                      Mitähän höpötystä tuo on ettei muka S4 kuulu tuohon mallisarjaan? RS4 ei kuulu, muut kyllä.

                      Comment


                        #12
                        Voi olla vuosimallijuttu, jos on kyselty vaikka 96 mukaan, kun ässää ei ole vielä ollut.

                        Oikeastihan siis homma menee niin että tehokkaamman mukaan aina valittava palikat ja sitten tehokkaimman yli saa olla 20% tehoja. A4 esimerkkinä siis 1.8t tai 2.6 12v kelpaa vertailuun vain omaan tehoonsa asti, jonka jälkeen käytettävä 2.8-mallia, jos mennään yli 150-hevosen.

                        Tulkintoja on varmaan sitten yhtä monta kuin katsastajia tuosta vuosimallijutusta ja tutkitaanko mallisarjaa vain vuosimallin sisällä vai ei. Tässäkin kohdassa saattaa se maalaisjärki astella kuvaan.

                        Comment


                        • #13
                          http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=196330 Tommonen tuli vastaan, jos toinen kotimainen taipuu..

                          Comment

                          Working...
                          X