Nyt kun kytkin makaa pöydällä on samalla hyvä tarkistaa onko vaihtokuntoinen.
Eli kuinkahan paksu tuo kytkinlevy on uutena ja missä paksuudessa kannattaisi alkaa vaihtoa miettimään?
Ettei tarvitse sitten parin tuhannen kilometrin jälkeen taas purkaa, kun kytkin alkaa luistamaan.
Asetelma oli hyvä ja painelaakeri uusi, joten kaikki on levystä kiinni.
Entäs mikä on parasta vaihde- ja jakolaatikko öljyä?
Eli kuinkahan paksu tuo kytkinlevy on uutena ja missä paksuudessa kannattaisi alkaa vaihtoa miettimään?
Ettei tarvitse sitten parin tuhannen kilometrin jälkeen taas purkaa, kun kytkin alkaa luistamaan.
Asetelma oli hyvä ja painelaakeri uusi, joten kaikki on levystä kiinni.
Entäs mikä on parasta vaihde- ja jakolaatikko öljyä?
Comment