Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kampuran kaulojen kiilotus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kampuran kaulojen kiilotus

Onko kellään kokemusta kampuran kaulojen kiilotuksesta kotikonstein?

Kävi Vi%&umaisesti, tasapainoituksen (dynaaminen) yhteydessä ilmeisesti rullat hiertäny ensimmäiseen ja viimeiseen runkolaakeri kaulaan hiertymät ja samalla todella pieniä aksiaalisia "naarmuja". Nipin napin tuntuvat kynnellä raaputtaen mutta naarmuja joka tapauksessa. Koneistamolle jo olin yhteydessä ja eivät osanneet sanoa koska ehtivät tai haluavat korjata virheensä. Aamulla pitää soitella viellä uudestaan.

Jos joudun itse entraamaan noi kaksi kaulaa niin olisiko todella hieno santapaperi ja öljy yhdistelmä hyvä tuohon hommaan?

menestyksellä olen käyttänyt yhdistelmää 1000-2000 karkeukseninen paperi ja öljy.

Comment

Koneistamo olisi vasta viikon kuluttua ehtiny kiilottaan ne pari kaulaa joten tein sen itse.

2000 karkeuksinen paperi ja prf:n punasta pikkasen ja pinnat kiiltää paremmin kun aikaisemmin toisella koneistamolla kiillotetut. Loppu viimeistelyksi vedin viellä samanlaisella paperilla moottoriöljyn kera niin tuli pirun hyvä.

Comment

niin niistä tuppaa tuleen kun vähän uhraa ajatusta asialle eikä polta sitä tietentahtoen liian paljon.

Comment

Pääsitkö mittaamaan niitä ennen ja jälkeen?

Comment

On mitattu ennen ja jälkeen samoin tuloksin.

Comment

Working...