Mulla oli sellaista pientä ongelmaa, että visko oli kuin volvosta. Huusi julmetusti.
No jumpattiin se irti siitä sillä mielellä, että otetaan toisesta pihassa olevasta A8:sta toimiva kun se ei ole rekisterissä. Audipages.com:in ohjeiden mukaan pitäisi irrota kymppin kiintoavaimella kun pitää hihnapyörän ruuvista kiinni ja viskon 32:sen kokoisesta mutteristä vääntää. No ei muuten irronnut noin. Oli sitten pirun lujassa kiinni. Toisesta ei saatu irti ollenkaan, meni vain hihnapyörän ruuvit pyöreeksi.
Viskon päällä on metalliklipu jonka alla on tiiviste josta menee läpi tappi. En tiedä ton viskon toimintaa sen paremmin, mutta jumissa tuntui oleva. WD40:Stä sisään ja paineilmaa perään. Niin sen sai totaalisen jumiin. Mutterin puolelta kiluutteli niin löysty. Tuota toistettiin muutamia kertoja ja perään pistettii silikoniöljy ja nyt tuntuu pelaavan kunnolla. Lämmöt pysyy 90:ssä ja koneen äänen kuulee vihdoin kiihdytyksessä.
No jumpattiin se irti siitä sillä mielellä, että otetaan toisesta pihassa olevasta A8:sta toimiva kun se ei ole rekisterissä. Audipages.com:in ohjeiden mukaan pitäisi irrota kymppin kiintoavaimella kun pitää hihnapyörän ruuvista kiinni ja viskon 32:sen kokoisesta mutteristä vääntää. No ei muuten irronnut noin. Oli sitten pirun lujassa kiinni. Toisesta ei saatu irti ollenkaan, meni vain hihnapyörän ruuvit pyöreeksi.
Viskon päällä on metalliklipu jonka alla on tiiviste josta menee läpi tappi. En tiedä ton viskon toimintaa sen paremmin, mutta jumissa tuntui oleva. WD40:Stä sisään ja paineilmaa perään. Niin sen sai totaalisen jumiin. Mutterin puolelta kiluutteli niin löysty. Tuota toistettiin muutamia kertoja ja perään pistettii silikoniöljy ja nyt tuntuu pelaavan kunnolla. Lämmöt pysyy 90:ssä ja koneen äänen kuulee vihdoin kiihdytyksessä.
Comment