Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 pakosarjojen vaihto/koneen irroitus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 pakosarjojen vaihto/koneen irroitus

    Nyt tarvittaisiin pikaista apua pakosarjojen vaihtoon/koneen irroitukseen?
    Mitä kaikkea pitää ottaa irti? missä järjestyksessä? pitääkö merkata? kaikki tieto olisi plussaa.

    Sen verran saatu aikaiseksi että keulasta purettu puskuri, valot, coolerit, syyläri ja ns "keulapala"

    Miten ilmastoinnin letkujen/putkien kanssa? onnistuuko ilman mömmöjen pois ottoa?

    #2
    Jossain täällä foorumilla on linkki jopa "huoltoasento" -videoon, mutten sitä nyt heti löytänyt.

    Mutta tässä yksi ketju, jossa jotakin asiasta.

    Comment


    • #3
      Osavastaus:
      Ac:tä ei tarvi tyhjätä, keulapala kääntyy sivuun letkujen varassa.
      Coolereita ei tarvii irrottaa, letkut irti.
      Moottorin sähköt melkein ohjainlaitteesta irti ja nippu koneen päälle.

      Aloita purkamalla keula, saat paljon tilaa ihmettelyyn.

      Eipä pahemmin tarvi merkata mitään, ainakaan ite en merkannu. Kaikelle suht loogiset paikat. Meinaatko askin kanssa irrottaa vai pelkkä kone? Ässän koneirrotus on aika "käyttäjäystävällinen" alapuolelta ei tarvi pahemmin irrotella vaan edestä/päältä suurin osa.

      Comment


      • #4
        Laatikon kanssa ajattelin ottaa, katselin että olisi vähemmän purettavaa jos ottaa laatikon kanssa? tuli uusi ropleema eteen!? miten moottorissa olevan flektin saa irti?

        Comment


        • #5
          Sitä varten tavitset jonkinlaisen erikoisavaimen jolla pidät hihnapyörää kiinni. Flektissä on vasenkätinen kierre.

          Comment

          Working...