Onko Multitronic-laatikolla suosilteltavaa rullailla vapaalla tarvittaessa? Kyseessä on lokakuun lopussa 2003 rekisteröity (2004 mallia) A4 B6 1.8T BFB Avant. Haulla löytyy tuhat ja yksi vikakertomusta ja -huhua Multista, mutta tuosta rullaamisesta ei mitään.
Edellisen auton kun hain kaupasta, kysyin myyjältä asiaa ja hän kertoi, että rullailla voi ihan yhtä paljon kuin manuaalilla. Kyseinen auto oli 2008 Passat 1.8TSI Tiptronic eli ZF:n 6 lovisella perinteisellä tomaatilla.
Onko kenelläkään tietoa tai suosituksia miten Multitronicin kanssa olisi syytä toimia?
Edellisen auton kun hain kaupasta, kysyin myyjältä asiaa ja hän kertoi, että rullailla voi ihan yhtä paljon kuin manuaalilla. Kyseinen auto oli 2008 Passat 1.8TSI Tiptronic eli ZF:n 6 lovisella perinteisellä tomaatilla.
Onko kenelläkään tietoa tai suosituksia miten Multitronicin kanssa olisi syytä toimia?
Comment