kyseessä siis a4 aeb 1.8t 1996
tuossa kun motarin mennä ryttyytin n.100km/h niin tämän jälkeen autolla oli hiukan vaikeuksia käydä tyhjäkäyntiä(seilas 200-800rpm) liikkeelle lähdettäessä ei kaasua voinut painaa kuin sievästi muuten rupes rykimään.
noh kaupunki ajossa ongelmat poistuivat pikku hiljaa,eli taitaa joku nyt saada kylmää?
heti ongelmien ilmaannuttua myös jäähdytysnesteen merkkivalo piiputti hetken,lämmöt kuitenkin 90kympissä,kotona huomasin paisarissa olevan liian vähän nestettä,eli tällä ei kuitenkaan taida olla yhteyttä itse ongelmaan.
funtsin että,oisko apua jos ottaisin pakkaskelien ajaksi imu-ilman ottoputken pois niin että ottais konehuoneen puolelta lämpimämpää ilmaa,eikä suoraan siitä keulasta ninkuin nyt.
tuossa kun motarin mennä ryttyytin n.100km/h niin tämän jälkeen autolla oli hiukan vaikeuksia käydä tyhjäkäyntiä(seilas 200-800rpm) liikkeelle lähdettäessä ei kaasua voinut painaa kuin sievästi muuten rupes rykimään.
noh kaupunki ajossa ongelmat poistuivat pikku hiljaa,eli taitaa joku nyt saada kylmää?
heti ongelmien ilmaannuttua myös jäähdytysnesteen merkkivalo piiputti hetken,lämmöt kuitenkin 90kympissä,kotona huomasin paisarissa olevan liian vähän nestettä,eli tällä ei kuitenkaan taida olla yhteyttä itse ongelmaan.
funtsin että,oisko apua jos ottaisin pakkaskelien ajaksi imu-ilman ottoputken pois niin että ottais konehuoneen puolelta lämpimämpää ilmaa,eikä suoraan siitä keulasta ninkuin nyt.
Comment