Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

pakkasmurheita..b5 a4

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • pakkasmurheita..b5 a4

    kyseessä siis a4 aeb 1.8t 1996

    tuossa kun motarin mennä ryttyytin n.100km/h niin tämän jälkeen autolla oli hiukan vaikeuksia käydä tyhjäkäyntiä(seilas 200-800rpm) liikkeelle lähdettäessä ei kaasua voinut painaa kuin sievästi muuten rupes rykimään.

    noh kaupunki ajossa ongelmat poistuivat pikku hiljaa,eli taitaa joku nyt saada kylmää?
    heti ongelmien ilmaannuttua myös jäähdytysnesteen merkkivalo piiputti hetken,lämmöt kuitenkin 90kympissä,kotona huomasin paisarissa olevan liian vähän nestettä,eli tällä ei kuitenkaan taida olla yhteyttä itse ongelmaan.

    funtsin että,oisko apua jos ottaisin pakkaskelien ajaksi imu-ilman ottoputken pois niin että ottais konehuoneen puolelta lämpimämpää ilmaa,eikä suoraan siitä keulasta ninkuin nyt.

  • #2
    jes veikkailisin ihan samoja oireita omaan pirssiin..ajelin tuota kouvolan leveekaistaa tasakaasulla ja ei mitää ongelmaa--> poikkesi nastolassa ja risteyksestä lähtiessäni kovalla kiihdytyksellä tuntu et ois katkassu pensan ja sytkän kokonaa.. hetken aikaa seisotin autoa tyhjä käynnillä (10min) ja lähin kokeilee kova kiihdytys--> ei tehny uudestaa, kotia tultua (lahti eli välis taas matka-ajoa 80km/h) kokeilin uudestaa kovaa kiihdytystä=täyskaasu--> ni silloi taas pätki.. eli lukiskohan tuo maffi ilmamassat pieleen kun on reilummin pakkasta--> luulee et olis jo tarvittu ilmamäärä koneella ja jos rupee ylittymään ni ecu suojaa konetta katkasemalla pensan ja sytkät. Silloi oli -21 pakkasta

    Comment


    • #3
      Vois aiva hyvä olla ottaa se trönö pois joka menee nokalta putsariin. Itellä ei pakkanen oo tehny koskaa kiusaa mut eipä sitä koskaa tiedä. Maskin taakse oon jo aiemmin pannu suojat mut puskurin ritilä on auki.

      Comment

      Working...