eli ajelin tuossa aamulla töihin vag-com ensimmäistä kertaa paikallaan ja löysin monesta blokista sen lambdan arvot.. näytti aikalailla 1 tasaisella matka-ajolla, tietysti heitteli hieman. Kannattaako vagcomin tietoja käyttää seosmittarina eli onko riittävän tarkka ja nopea? Vikakoodeja ei onneksi löytynyt kuin yksi eli oli vissiin takonut rajoitinta vasten joskus.. Pystyykö demo versiolla katsomaan muuta kuin moottorin tietoja, muut ei ainakaan vastannut kun yritin katsoa. Mitä tuosta kannattais katsoa yleensäkkin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vag-com lambda-arvot yms..
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
ohjelmasta saa ross-techin sivulta demon ja kaapelin voi tehdä itse tai tilata samasta paikasta kuin ohjelman. En päässyt jarruihin, ilmastointiin enkä mihinkään muuallekkaan kuin koneeseen ainoastaan. Mistä vois johtua? Mikä versio tuosta ohjelmasta pitää olla, että toimii moitteetta tuon ässän kans?
Comment
-
No tuo se mun versio taisikin olla ja itse tehty kaapeli. Mutta outoa ettei noihin muihin pääse käsiksi ollenkaan.
Comment
-
Mullakaan ei näy kun moottori vaikka ilmastointi ja apsit löytyy. Mites noita lamda arvoja katellaan?
Comment
-
Ross-techin kanta
1992-1994 2.6L V6 Engine (non-US only)
VAG-COM cannot communicate with some of these ECU's while using a "dumb" Interface. These ECUs (made by Hella) are so incredibly fussy about the protocol timing that there is no way to get them to work with a "dumb" interface and an application running in user-mode under Windows. For vehicles with these engines, we recommend the HEX-COM or HEX-USB Interface, which work great. Note, if you use a USB Interface, we HIGHLY recommend the use of Windows XP. Use of other versions of Windows may prevent VAG-COM from successfully working with these ECU's.
Eli pitäisi olla uudempi adapteri välissä....
Comment
-
Comment
-
Onkohan tuossa softan 311 versiossa jotain merkittävää eroa noihin uudempiin, jotka ei toimi tuolla itse rukatulla piuhalla?
Onko siis olemassa jokin hyvä peruste, että miksi pitäisi tuo kallis "aito" piuha hankkia itse tehdyn sijaan ? Käsittääkseni tuolla 311 versiolla ja itsetehdyllä piuhalla pääsee käsiksi kaikkiin 311 version ominaisuuksiin, mikäli on vain rekisteröity versio softasta.
Comment
-
311.2 uudemmissa ohjelmaversioissa kysellään kaapeliin kätketyltä muistilta lisenssitunnuksia. Niitä ei kotikutoisissa kaapeleissa ole ja toiminta loppuu siihen.
Näin se ainakin yleensä on alan ohjelmissa tehty.
Comment
Comment