Kyseessä -92 2.0E (ABK), ajettu 280 tkm.
Uteliaisuuttani pähkäilen, onko kyseessä oire vai ominaisuus, kun moottorijarrutus ei ole tasaista. Siinä tuntuu selvää "aaltoilua" tai "pumppausta" hidastuvuudessa 1.5 - 2 sek taajuudella.
Luulin että moottorijarrutuksessa tuo meinisi ainakin about tyhjäkäyntimoodiin, tuo ei kuitenkaan katkaise polttoaineen syöttöä niin kuin jotkin tuoreemmat kulkineet. Moottorijarrutus on tuossa muutenkin aika vaisua, pelkästään sen varassa saisi risteykset ennakoida todella kaukaa.
Tyhjäkäynti on ongelmatonta, muutenkin kone käy ja kukkuu moitteettomasti. Päästöarvot hyvät, lambda alle puolivuotias (1.00 pakokaasutestiarvo). Tulpilla ajettu reilu kymppitonni, jakajan koppa, pyörijä ja tulpanjohdot parin vuoden vanhoja.
Uteliaisuuttani pähkäilen, onko kyseessä oire vai ominaisuus, kun moottorijarrutus ei ole tasaista. Siinä tuntuu selvää "aaltoilua" tai "pumppausta" hidastuvuudessa 1.5 - 2 sek taajuudella.
Luulin että moottorijarrutuksessa tuo meinisi ainakin about tyhjäkäyntimoodiin, tuo ei kuitenkaan katkaise polttoaineen syöttöä niin kuin jotkin tuoreemmat kulkineet. Moottorijarrutus on tuossa muutenkin aika vaisua, pelkästään sen varassa saisi risteykset ennakoida todella kaukaa.
Tyhjäkäynti on ongelmatonta, muutenkin kone käy ja kukkuu moitteettomasti. Päästöarvot hyvät, lambda alle puolivuotias (1.00 pakokaasutestiarvo). Tulpilla ajettu reilu kymppitonni, jakajan koppa, pyörijä ja tulpanjohdot parin vuoden vanhoja.
Comment