Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.8 v6 vm 92 ampuu putkeen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.8 v6 vm 92 ampuu putkeen

    Onko vika vai ominaisuus kun auto ampuu putkeen kun kiihdyttää yli 3000 kierroksen? Putki on itse tehty, vaikuttaako asiaan, voiko rikkoa jotakin? Jos rikkoo niin millä sen saa loppumaan..?
    Viimeksi muokannut okkim; 24.3.2009, 09:29. Perustelu: lisäilty välimerkkejä

  • #2
    Ei ole normaalia. Pauke tuntunee myös kiihtyvyydessä?

    Comment


    • #3
      ei tunnu/kuulu muutaku vain silloin ku nostaa kaasun ylös jos pitää kaasua vähä kun himmaa niin ei ammu putkeen

      Comment


      • #4
        Vuotava putki aiheuttaa pientä tusahtelua ja jos siinä on joku teinipörinäputki, niin tusahtelut ovat varmasti kovempia ja ilmenee herkemmin.
        Ensimmäisenä tutkisin, vuotaako putki jostain. Ja katin kyllä luulisi toimiessaan vähentävän taipumusta tusahteluun.

        Comment


        • #5
          putki ei vuoda ja jos se vaan vähän tussastas. mutta kun se paukkuu niin perkeleesti.

          Comment


          • #6
            Paukku miullakii moottorijarrutukses niin kauan ku vaihdoin katit(vanhoissa ei ollu mitään sisällä), nyt ku on uudet ni ei kuulu mitään...

            Missäs kunnossa lambdat?

            Comment


            • #7
              lamdat toimii ja katit on vaihdettu ja aina vaan paukkuu kait lähtee niistä uusista kateista sisus kalut käveleen=)

              Comment


              • #8
                Onko sillä uudella putkistolla tilaa elää, ettei esimerkiksi moottorijarrutuksessa paukuta lämpöpeltiin, poikkirautoihin vaihdelaatikkoon?
                Tai juuri tuon 3000 rpm alueella resonoi korin kanssa?

                Comment


                • #9
                  ei pitäisi ottaa mihkään kiinni ja se ei ole mikään metallinen ääni..

                  Comment


                  • #10
                    No löytyikö syyllistä mikä siellä paukutti? Mullakin tuo 2,8 AAH ja paukuttaa putkeen, ja siinä tosiaan ikäväkyllä on tuollainen teinirööri viritys, nyt on ilmeisesti molemmat katit tyhjiä ja välissä vaan yksi läpivirtaava vaimennin, ja muuten suoraa putkea ja kun vähän antaa kenkää paikallaan hellää kaasua ja antaa uudestaan kenkää niin paukahtaa? Ajossa en ole kokeillut? Saako se sitten ilmeisesti bensaa putkeen tjms? Siinähän olis syypää kattien hajoamiseenkin mutta mitä tehtävissä?

                    Comment

                    Working...