Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

7a puhti kateissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 7a puhti kateissa

    Tuli heitettyä pataan uudet nostajat ja laitettua jakopäähän uudet kilut. Kun saatiin auto tulille ja liikenteeseen ei vetoja ollut tallella. Ei enää tyypillistä tehopiikkiä 3500rpm paikkeilla, ja loskasella baanallakin kelasi vain 160 mittariin hetken kihnaamisella. Kone pelaa muuten aivan ongelmitta, mutta aivan kuin 70heppaa olis pois pelistä ja varsinkin meno yläkierroksilla tehotonta.
    Tyhjäkäynniltä nopeasti kaasua polkastaessa yskäsee hieman ja hentosta nykimistä satunnaisesti.

    Ehkä vanhaa bensaa? Voiko Hitachi mennä jollekkin safe-kartoille jos nakuttelee? Ei korjaantunu tuoreella ja halvalla 98E:llä.

    Virranjakaja mennyt poskelleen? Miten hallijakajan asento vaikuttaa menoon?

    Vastaavia kokemuksia tuntu olevan muutamissa topiceissa mutta ei vielä löytyny mitään ratkasevaa.
    Viimeksi muokannut Paturi; 10.1.2009, 23:01.

  • #2
    Mites jako muuten?

    Comment


      #3
      Eiköhän se vika jakopäästä löydy.

      Comment


      • #4
        Hallin asento ilmeisesti vaan kertoo missä kohtaa sytyskiertoo ollaan menossa, mutta tarkka jako lasketaan vauhtipyörän tapilta.


        Täytyy tarkastaa jako huomenna. Ihmeen hyvin kone kehrää ja kulkee jos jako on tosiaan pielessä.

        Comment


        • #5
          Vahingossa joskus kokeilin 7A:ta yhden hampaan pielessä olevalla jaolla, ja nyki aivan pirusti. 160 vauhtiin ei puhettekkaan. Voisi mennä "Safe-modeen" jonkun huonon sähköliitoksen takia tai viallisen anturin. Itsellä hajonnut molemmat nakutus-anturit.
          Tietääkseni jos halli vituillaan ei lähde edes käyntiin.
          Katsoisin vikakoodit.

          Comment


          • #6
            Vika löytyi kun kävin nakuanturien johdot läpi. Oli johdon liitin auki (valkoinen). Ilmeisesti Ecu meni johonkin safe-tilaan eikä antanut täyttä tehoa. Liitin kiinni, akun napa hetkeks irti ja menoks. Ny vetää hienosti ja kohtahan pyörähtää kolmosella alkavat lukemat mittariin.
            Muistaako joku mitä nämä kolme muuta liitintä ovat (punanen, musta ja harmaa)?

            Comment


            • #7
              Olikohan yläkuolokohdan,pyörimisnopeuden ja nopeusmittarin antureiden piuhat.
              Viisaammat voi korjata.

              Comment


              • #8
                kaksi nakutusanturia, moottorin pyörimisnnopeuden ja joku kampiakselin asennon tunnistus.

                Comment

                Working...