Autona siis '99 facelift A4 avant APU-koneella, lämmityssysteemi on Defalta, eli moottorinlämmitin lienee letkumallia.
Pitäisi asentaa leevi (www.leevi.org) autoon, koska taloyhtiössä ei saa käyttää yhtäaikaa lohko- ja sisätilalämmittimiä. Johtohaaroitin on helpossa paikassa oikean lokasuojan päällä, eli itse Leevin asentamisessa ei tule ongelmia, mutta hieman mietityttää mihin sen pakkasproppuun asennettavaksi tarkoitetun magneettikiinnitteisen lämpöanturin laittaisi kiinni.
Onko tuossa APU-koneessa yleensä pakkasproppua, johon sen anturin voisi kiinnittää? Mitään ehdotuksia mihin sen magneettianturin kävisi kiinni tuikkaamassa että tulisi edes joskus sähköä sisälämppärille - olen vähän skeptinen letkulämmittimen kapasiteettiin lämmittää joku lohkon osa yli +5 asteen, jossa kohdin tuon leevin termostaatti ohjaa sähköt sisäpistokkeelle.
Pitäisi asentaa leevi (www.leevi.org) autoon, koska taloyhtiössä ei saa käyttää yhtäaikaa lohko- ja sisätilalämmittimiä. Johtohaaroitin on helpossa paikassa oikean lokasuojan päällä, eli itse Leevin asentamisessa ei tule ongelmia, mutta hieman mietityttää mihin sen pakkasproppuun asennettavaksi tarkoitetun magneettikiinnitteisen lämpöanturin laittaisi kiinni.
Onko tuossa APU-koneessa yleensä pakkasproppua, johon sen anturin voisi kiinnittää? Mitään ehdotuksia mihin sen magneettianturin kävisi kiinni tuikkaamassa että tulisi edes joskus sähköä sisälämppärille - olen vähän skeptinen letkulämmittimen kapasiteettiin lämmittää joku lohkon osa yli +5 asteen, jossa kohdin tuon leevin termostaatti ohjaa sähköt sisäpistokkeelle.