Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

melkein uus auto ja nyt jo laatikko hajos

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• melkein uus auto ja nyt jo laatikko hajos

Heh. Eli, 90 2.2E -88 ajettu 368tkm ja laatikko sano ittensä nuy jo irti. Ajoin aamulla Vaasasta Kokkolaan ja kun tulin Kokkolaan ekoihin valoihin huomasin että auto haisee palaneelle. Yritin lähteä valoista eikä menny pykälä silmään... Annoin vähä kaasua ja sit sain väkisin vaihteen päälle. Tuskalla ja vaivalla pääsin perille (muksu äitinsä luo), ja kun katoin konehuoneeseen, kytkimen luota tuli pahanhajuista savua... Ajattelin että prkl, mähän ajan takas Vaasaan, ja sen tein. Vitosella ku ajo niin ei mitään ongelmaa. Kakkonen huutaa ja kolmonen ei pysy päällä.
    Ei vissiin auta ku nostaa auto ja irrottaa laatikko ja ihmetellä... Kyselin jo vaihtolaatikoita ruåttista, vastauksia odotellen...

ompas erikoista. vastahan sulla on sisäänajettu tuo vehkees. =)

Comment

niin munki mielestä. Justhan mä vasta aloin ajaa yli 3500 rpm....

Comment

Eiköhän toi mee vielä takuuseen...
        Benecolia vaan laatikkoon, niin pelaa terveemmin.

Comment

Sahanpuruja vaan lootaan ja myyntiin :)

Comment

Niin ettei vika kuitenkin olis kytkimen seutuvilla? Niin no jos joku vaihde ei pysy silmässä niin ei tue teoriaa. Eikös laatikko äännelly mitenkään Kolkkolaan (vitsi vitsi ;) mennessä?

Comment

Hei te kaikki mua viisaammat (eli kaikki te), mitkä laatikot sopii tohon mun kotteroon????

Comment

Working...
              X