Lämmöt pääsi nousemaan reiluun sataan asteeseen kansipahvin kosahdettua. Pitääkö kansi plaanata vai voiko lyödä takaisin sellaisenaan uuden tiivisteen päälle?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vaatiiko kansi aina plaanaamisen?
Collapse
X
-
pitäisin plaanaamista periaatteessa pakollisena toimenpiteenä, eritoten silloin kun pahvin ohi on kamaa mennyt.
itsellä myös kansi irti ja ei ollut tarkoitus plaanata mutta yhdestä kohtaa oli puhaltamisen merkkejä havaittavissa -> plaaniin. (edellisestä plaanauksestahan mullakin on n. 2000km ;)
-
Pitäs remppahepun osata (ja varmaan osaakin) mutta ensin vakaasti plaanaamista kannattanut kaveri muutti mieltänsä ja ehdottaa nyt suoraan takaisinlaittoa. Ota tästä nyt perhana selvää... Itse olin lman muuta ajatellut että tottakai se plaanataan. Pakosarjassakin kuulemma halkeama, joka ei varmaan enää pidä jos sen irrottaa...Onx sarjat kalliita?
Comment
-
S4 sarjoja ei enää taida olla olemassakaan ehjiä. Onko halkeama valkea vai musta? Valkeasesta ei haittaa, musta alkaa olla merkittävä.
Comment
-
-
Jouduin laittamaan silloin aikoinaan MC:n pakosarjaan sellaista kemiallista metallia. Mömmöä leikkattiin tuubista sopiva pala ja pyöriteltiin sormien välissä niin kauan että ne kaks ihme-ainetta oli sekoittuneet keskenään. Sitten vain tökin sitä limettiä siihen halkeamaan ja oottelin vartin,sit kone käyntiin. homma toimi ainakin siihen asti (2vk) kun motti laukes muista syistä.
Comment
Comment