Tervehdys,
millainen homma on irroittaa tuo ISV? Siitähän kaiketi lähtee 2 kumiletkua, menevät tuon imusarjan alta. Ja kun siinä on sähköinen ohjaus, tuleeko sitä tai tarviaako sitä purkaa ennen liotukseen laittoa? Sähköpuolen osaa pitäisi kai varjella liotukselta.
Autoni 100-94 2,3 oireet ovat hiljainen vaeltava tyhjäkäynti 250...700 kierrosta. Satunnaisesti sammuu kun tulee valoihin tai muuten pysähtyy.
millainen homma on irroittaa tuo ISV? Siitähän kaiketi lähtee 2 kumiletkua, menevät tuon imusarjan alta. Ja kun siinä on sähköinen ohjaus, tuleeko sitä tai tarviaako sitä purkaa ennen liotukseen laittoa? Sähköpuolen osaa pitäisi kai varjella liotukselta.
Autoni 100-94 2,3 oireet ovat hiljainen vaeltava tyhjäkäynti 250...700 kierrosta. Satunnaisesti sammuu kun tulee valoihin tai muuten pysähtyy.
Comment