Lieneköhän kellään muulla ollut vastaavaa vikaa autossa kuin tuossa mulla.. Eli kosla nykii kiihdyttäessä satunnaisesti. Jos oikein osaa kaasun kans pelata ei huomaa nykimistä lainkaan. Eli kun kiihdyttää tosi kevyellä kaasulla tai sit kaasu pohjassa,nykimistä ei tunnu. Kierrosten ollessa 3-4tonnin välillä se kakistelee. Tulpat uusittu,painetesti tehty,liittimiä käpistelty,kaasuläppäkotelo putsattu,n75 putsattu ja piuha tarkastettu, tuloksetta. Autossa on joku virilastu,ei hajuakaan mikä eikä edellinenkää omistaja sitä tienny. Vikakoodit luettu,kaasuläppäpotentiometrin satunnainen vika oli muistissa. Eli täytyykö tohon vaihtaa kaasuläppäkotelo vai mikä toi potentiometri oikeen on ja missä sijaitsee?
Nakutustunnistin ykköstä herjasi kans,liian alhainen jännite. Millasia jännitteitä siellä pitäis olla? Ja mistä toi alhaisuus johtuu? Kaveri niitäkin vilkaisi siinä pikapikaa,olikohan ne sillai et 1&2 oli hieman alle 1V ja 3&4 oli 4-5V hujakoilla. Ei tullu kirjattua mitään siinä kiireessä ylös ni eihän niitä nyt enää muista.
Itte ku on nyybi näitten "uusien" vehkeitten parissa ni meinaa välillä usko jo loppua ja mieli halajaa takaisin vanhaan kunnon kaasaripeliin :D
Nakutustunnistin ykköstä herjasi kans,liian alhainen jännite. Millasia jännitteitä siellä pitäis olla? Ja mistä toi alhaisuus johtuu? Kaveri niitäkin vilkaisi siinä pikapikaa,olikohan ne sillai et 1&2 oli hieman alle 1V ja 3&4 oli 4-5V hujakoilla. Ei tullu kirjattua mitään siinä kiireessä ylös ni eihän niitä nyt enää muista.
Itte ku on nyybi näitten "uusien" vehkeitten parissa ni meinaa välillä usko jo loppua ja mieli halajaa takaisin vanhaan kunnon kaasaripeliin :D
Comment