Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 Nelivetotekniikka

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

S2 Nelivetotekniikka

Olen tässä jo jonkin aikaa himoinnut tollasta S2
    Millanen on toi S2 neliveto järjestelmä, eli onko torsen/visko. Minkäs laisia lukkoja noissa on vakiona.
    Entäs koneen kesto kuinka luetettavasti voi ottaa vakio sisus kaluilla 300hp

Jos nyt sais vaikka vastauksen, kun on oikeen paikkakunta ja kaikki.
    Siitä haun käyttämisestä, tälläkin foorumilla on jokunen viesti kirjoitettu. Vaikka hakuun kirjoittaa mitä tulee niin monta aiheitta että menee koko päivä niitä lukiessa.
    Minulla ei ole clubia mitään vastaan, mutta jotkut henkilöt ei ilmeisesti kaipaa uusia harrastajia.

torsen
    takaperässä alipainetoiminen lukko
    kestää hyvin 300hv

Comment

Jos S2:sta aikoo hankkia (tai mitä hyvänsä tuon ikäluokan ässä-autoa), niin ei ole ollenkaan huono ajatus kuluttaa vaikka useampi päivä lukemalla vanhoja topicceja aiheesta. Saattaa noi kysymysten vastaukset löytyä ja paljon muutakin aiheesta, jota muut ovat jo aikaisemmin märehtineet.

Comment

hakuun sanat 3b ja aby. ässän moottorikoodit.

Comment

Siitä haun käyttämisestä, tälläkin foorumilla on jokunen viesti kirjoitettu. Vaikka hakuun kirjoittaa mitä tulee niin monta aiheitta että menee koko päivä niitä lukiessa.
          Minulla ei ole clubia mitään vastaan, mutta jotkut henkilöt ei ilmeisesti kaipaa uusia harrastajia.
          Eli siis kaikki pitäisi taas kerran tulla valmiiksi pureskeltuna, itse ei asialle viitsi tehdä mitään. Muistapa sellainen asia, ettet suinkaan ole ainoa, joka samoja asioita kysyy. Ei ole järkeä jokaiseen "kertokaa S2:sesta" tai "mikä on urS4:nen" vastata samat asia, jotka jo viesteistä löytyvät. Jo pelkästään asioista tietäviä kyllästyttää vastata kysymyksiin vain siksi, että kysyjä ei viitsi käyttää omaa aikaansa siihen.

Ei herneitä sitten, jookos.

Comment

Working...
          X