Tarkoitus olisi rakentaa mahdollisimma hyvin vääntävä kipinäsytytteinen moottori, jonka kierroslukualue on 1000 - 4500 rpm.
Lähtökohtanahan on audin 2.2 ltr 10v kone.
Siis puuttuuko viitosdieselin nokasta virranjakajan ratas? muutenhan tuo olisi hyvä vaihtoehto.
Mitä eroa on 2.0 ja 2.2/2.3 koneiden nokka-akseleilla. Luultavasti 2.0 on vähän löysempi (parempi alavääntö tällä kepillä?). Entäs turbo koneiden nokkakepit?
Lähtökohtanahan on audin 2.2 ltr 10v kone.
Siis puuttuuko viitosdieselin nokasta virranjakajan ratas? muutenhan tuo olisi hyvä vaihtoehto.
Mitä eroa on 2.0 ja 2.2/2.3 koneiden nokka-akseleilla. Luultavasti 2.0 on vähän löysempi (parempi alavääntö tällä kepillä?). Entäs turbo koneiden nokkakepit?
Comment