Olen tuossa jo pitemmän aikaa pohtinut tuota auton tehottomuutta, ja tänään sain sitten ton vag-gommin kiinne autoon, se antoi vikakoodiksi maffin, ja koodit nollattiin ja lähdettiin ajamaan. Ei toistanut koodin enää? Muuta eiko viallinen maffi oireilisi muutenkin, kuin pelkkänä tehottomuutena? Esim. sammuilua ja kierrosten päälle jäämista jne. Muuten autoni toimii moitteettomasti. Toinen asia mika paljastui vag-gommilla, että ilmamassa virrat ei ollut missä vaiheessa, edes täyskaasu kiihdytyksessä yli 80g/s, eikö vakiossakin pitäisi olla tuota 130-140g/S luokkaa?? Itse olen ollut vahvasti viallisen bybassin kannalla? Mut huomenna laitetaan painemittari kiinni, ni nähdään mihin nousee. Jos joku viisaampi viittis ottaa kantaa, ni olisin tyytyväinen :) Kiitos!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t aeb maf vika(ko)?
Collapse
X
-
tomppa1976Avainsanat: Ei mitään
-
NiKiii
Olisko kanssa MAF vika seuraava
MAF kiinni ollessa, auto kerää ahtoja aluksi ihan nätisti, sitten jonkun aikaa ajettuna alkaa auto kaasua painaessa röpöttämään, ja pakosarja lämpenee punaiseksi jo parin kilsan vähän polettelevamman ajotavan jälkeen. Auto kerää ahtoja selvästi liikaa ja pienen poletuksen jälkeen auto meinaa sammua tyhjäkäynnillä. MAF irti ollessa auto kerää vielä enempi ahtoja, mutta röpöttää todella helposti.
Auto siis 1.8T k04 ahtimella. Voisiko vika johtua myös esim lambda anturista? Auto ei anna vikakoodeja!!
Comment
Comment