Alkaa järki loppumaan kun laittaa konepelliä kiinni alkaa auto röpöttämään ja monesti sammuu. Pelti ei ota fyysisesti mihinkään kiinni. Onko ideoita?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S6 AAN mystinen vika
Collapse
X
-
Yksi iso kaasujousi, mutta sille pitäisi olla hyvin tilaa eikä siinä ole kuin jarruputkia ja jäähd.letkuja&paisari vieressä.
Roikkuuko konepellin sisäpinnalla oleva eristysmatto ja onko tässä päivitetty suorasytkäosat ja niiden johdotus? Ja onhan suutinten johtosarjat ja liittimet ehjät/kunnolla paikoillaan ettei se eristysmatto paina jotain liitosta auki?
Comment
-
Itsellä oli joskus S2 ongelmana jälkiasennus hälytin, kun siinä oli tunnistus että onko pelti auki.
Oireili niin, että ei lähtenyt käyntiin kun pellin avausvaijeri oli hieman löysällä ja luuli siis pellin olevan auki aina.
Ei sama vika/oire, mutta voisko olla jotain saman tyyppistä?
Comment
-
Juurikin samojen koodien kans tappelin pitkän aikaa AAN moottorin kans. Kävi rikkaalla kokoajan, sammuili liikennevaloihin, kierrokset humpasi lambdakorjauksen myötä. Vikana oli semirikkinäinen kiinan kopio MAF. Laitoin käytetyn ehjän orginaalin ja vika loppu siihen.Viimeksi muokannut bonus; 30.11.2021, 11:30.
Comment
-
Tämä on juurikin tuo 007 loppuinen eli 034133471K. Tuo sinun lienee rs2 osa. Siinä ei käsittääkseni ole muuta eroa kuin harvempi säleikkö. Ässän maffissa on sellanen metalli"sihti" ja rs2 osassa muovinen harvempi ritilä. Toimii ristiin ilman softa- tai muitakaan muutoksia ja virtaa aivan samalla tavalla.
Comment
Comment