Kaiken yksinkertaisin vaihtoehto olisi jos siellä olisi vaan liian vähän öljyä, todennäköisempää on että sieltä on pettänyt yhden männän tiiviste ja kytkinpakka luistaa. Mutta etänä mahdoton sanoa. Nosturille se auto tarvii saada ensin että saa öljymäärän tarkistettua ja samalla kertaa tehdessä on sama napata öljypohja irti ja katsoa minkä väristä ja näköistä öljyä siellä ylipäätään on. Jos näyttää/haisee palaneelta ja on ihan mustaa niin sama lopettaa tutkimukset siinä kohtaa. Ennuste ei ole kovin hyvä näillä lähtötiedoilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 C5 automaattilaatikko ongelma
Collapse
X
-
Tänään sitten Audi päätti lähteä pakittamaan kun nosti kierrokset yli 5000. Sitten peruutti ihan normaslisti 1500 rpm. Lähti eteenpäin ykkösellä, kulki 100 rpm ja sitten ei enää mennyt eteen ei taakse. Työntämälläbtakaisin parkkiin. Osaatko Hopsis antaa jotain vinkkejä? Onko C5: ssä lainkaan vaihteistoöljyn mittatikkua?
Comment
-
Comment