Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 2002, Vikakoodit 17887 ja 17545

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 2002, Vikakoodit 17887 ja 17545

    Audi A4, 2.0 tiptronic (8E2, ALT) antaa seuraavaa vikakoodia:

    VAG-COM Version: Release 311.2-N
    Control Module Part Number: 8E0 909 557 A
    Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0003
    Software Coding: 0011581
    Work Shop Code: WSC 63351

    Faults Found:
    17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
    P1479 - 008 - Implausible Signal


    Faults Found:

    17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
    P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

    Missä vika voisi olla ?


    Liitin ketjut yhteen viestiin.
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 6.11.2007, 22:32.

    #2
    Tähän 17545 vikaan mahdollisesti maffi. Oletko logannut maffin arvoja?

    http://wiki.ross-tech.com/index.php/Fuel_Trim_Info
    http://wiki.ross-tech.com/index.php/17545/P1137/004407
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 6.11.2007, 22:30.

    Comment


    • #3
      Moi, mun autossa (A4 B6 2.0 ALT/Multitr.) nyt tuo sama vikakoodi Brake boost 17887.Aluksi totesin tuon Vacuum pumpun olevan sisältä märän ja ruostuneen jumiin.Sain sen herkisteltyä kuitenkin tomintakuntoon mutta se pitää vähän outoa ääntä.Samalla putsasin alipaineletkut ja totesin venttiilit kaikki ehjiksi.Pumpun jumitila oli myös polttanut sulakkeen.

      Samalla sitten puhaltelin tehostimen reiästä karmean määrän ruostepölyä (tehostin vetänyt itseensä vettä kaukalosta edellisen omistajan aikana,
      vesireiät on ollut tukossa)jarrupoljin jäänyt myös pohjaan pari kertaa käynnistyksen jälkeen kun on painanut jarrua ja siirtänyt automaatin valitsimen p-asennosta pois.

      Pumpun herkistelyn jälkeen sen rele napsuu ajossa, pumppu pyörii joskus
      omituisen kauan, alipainevuotoa ei kuitenkaan löydy?Ja mikä tuon vikakoodin nyt sitten tallettaa, tuo väärä pumpun toiminta-syklikö kun
      näyttää myös Implausible signal?Vai onko tehostimen kalvo rikki?Jarrujen teho aivan normaali mielestäni.

      Kannattaako käytettyä tehostinta edes harkita ja mistä uusi löytyisi uusi
      järkevään hintaan?Huono puolihan tässä on se että tehostin jatkaa sisältä
      ruostumistaan kun kerran on kastunut ja vetää alipainelinjan t-haaran kautta myös tuota ruostepaskaa moottoriin..

      Comment

      Working...
      X