Moro!
Ohittaessani hitaampia tielläliikkujia, huomasin että vedättäessä suurella vaihteella, alkoi kytkin iljettävästi luistaa. autolla on ajettu 365 000 km eikä ole tietoa onkopa tuohon koskaan kytkintä uusattu.
elikkäs elikkäs...
Arvelin että palat ovat varmaankin loppu, olenko mahdollisesti oikeassa??
Ja nyt sitten niitä neuvoja/kysymyksiä.
Eli mitä kaikkea joudun ostamaan remonttiin ja mistä kannattaa ostaa ja mitä?? Kytkinlevy, tarvitseekohan asetelman ostaa?? Painelaakeri, muuta??
Onko jollain tietoa/kokemusta esim. biltemasta ostetuista kytkimistä/paketeista?? Toimittaako esim sachs kytkimet biltemalle?
Ja sit onko tuo kuinka vaikea homma tuo kytkinremppa, tuleeko jotain hankalia kohtia, tarvitseeko jotain erikois työkaluja tai ihan mitä vain...?? Minkälaisia tehonkestoja eri kytkimissä on? tällä hetkellä 280 hv/400 Nm ja oli vähän tarkotus vaihtaa isompaa fööniä mut saa nähdä sit...
Kaikki tieto tarpeen!
Kiitos jo etukäteen!
Ohittaessani hitaampia tielläliikkujia, huomasin että vedättäessä suurella vaihteella, alkoi kytkin iljettävästi luistaa. autolla on ajettu 365 000 km eikä ole tietoa onkopa tuohon koskaan kytkintä uusattu.
elikkäs elikkäs...
Arvelin että palat ovat varmaankin loppu, olenko mahdollisesti oikeassa??
Ja nyt sitten niitä neuvoja/kysymyksiä.
Eli mitä kaikkea joudun ostamaan remonttiin ja mistä kannattaa ostaa ja mitä?? Kytkinlevy, tarvitseekohan asetelman ostaa?? Painelaakeri, muuta??
Onko jollain tietoa/kokemusta esim. biltemasta ostetuista kytkimistä/paketeista?? Toimittaako esim sachs kytkimet biltemalle?
Ja sit onko tuo kuinka vaikea homma tuo kytkinremppa, tuleeko jotain hankalia kohtia, tarvitseeko jotain erikois työkaluja tai ihan mitä vain...?? Minkälaisia tehonkestoja eri kytkimissä on? tällä hetkellä 280 hv/400 Nm ja oli vähän tarkotus vaihtaa isompaa fööniä mut saa nähdä sit...
Kaikki tieto tarpeen!
Kiitos jo etukäteen!
Comment