Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 8P -03, bensapumppu

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi A3 8P -03, bensapumppu

Hei!

Päätti tuo bensapumppu pistää sopimuksensa osittain poikki ja alkoi pitämään melkoista vinkumista. Ihmetyttää näinkin tuoreessa autossa ja kilometreja reilu 90 000. Edessä siis bensapumpun vaihto ja en löytänyt oikein millään juttua siitä.

Eli onko kokemuksia kyseisen auton bensapumpun vaihdosta, onko mahdollisia pumppuvaihtoehtoja monia ja onko vaikea homma tehdä itse? Tietoa kaipaisin kovasti, kun sylettäisi laittaa XXX? Laakkosen tms. kassaan.

pumppuvaihtoehtoja on 2, etuveto ja Q. Laakkosen hinta molemmille 200-250e haarukassa, saatavissa myös tarvikkeena.

Comment

Etuvedosta kyse, 200-250? jaiks. Ei näyttäny olevan esim motonetissä mitään vaihtoehtoja, ku ei meinaa millää löytyä tietoa millasia pumppuja tonne sais kohtuuvaivalla laitettua.

Comment

Multa saat 150 eurolla VDO:n Saksasta (sis. rahdin mulle asti)
        teppo.kalske@iki.fi

Comment

Onko vinkuna ainoa oire? Itselläni edellisessä A3:ssa (valmistettu 11/2003) kuului bensapumpun suunnalta voimakasta vinkumista. Vika korjaantui Herttoniemen AC:ssä polttoainesuodattimen vaihdolla. Kilometrejä oli tuolloin tosin vasta jotain 10t-20t.

Comment

Mun edellisessä A3 3.2 vaihdettiin polttoaine pumppu kun alkoi pitämääm aika kitinää, kuulemma ei kovin harvinaista ole ollut.

Comment

Joo on ainoo oire! Nyt on semmonen oire etten saa tuota takapenkin etuosaa irti, kun ei oikeen ole tarkkaa tietoa mitä pitäisi tehdä, niin ei viitsisi väkisin repiä. Vai että ehkä vois selvitä myös polttoainesuodattimen vaihdolla, hum hum. Kun nyt pääsis eka vähän kurkkimaan sitä pirun mokkulaa.

Vinkkejä takapenkin irroitukseen otetaan mielellään vastaan!

Comment

Working...
              X