Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ABZ 4.2 kansiremontti?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    ABZ 4.2 kansiremontti?

    Minkähänlainen urakka tuo kansiremontti tuohon APZ koneeseen olisi? Periaatteessa aika yksinkertainen, mutta mitä kannattaisi samalla vaihtaa? Eli pinnapultit, tietenkin kaikki tiivisteet, vesipumppu, hihnat?

    Onko kukaan moista urakka koskaan tehnyt tai teettänyt?

    Mietin vain, että pitääkö alkaa moiseen valmistautumaan, sillä säiliöstä häviää vettä. Vielä en tiedä onko vuotoa muualla, mutta pahimpaan tässä varaudutaan.

    Vietävä kun tuo jenkkilä olisi lähempänä, sieltä saisi kunnostetun koneen 1200:lla taalalla =(

    #2
    Huh, onneksi näyttää nyt siltä, että veden katoamiseen on syynä huolimaton huolto. Aloin eilen tosissaan tutkimaan asiaa, kun huomasin että auton alla tallissa on vesilammikko. Tuo on ihan normaalia, sillä ilmastointi tiputtaa tuota vettä aina jonkinverran, mutta nyt ei ole ollut ilmastointi päällä 2:een päivään ja silti oli pieni lätäkkö tallissa. Maistelin sormen päällä ja jäähdytysnestettähän se oli.

    Auto oli juuri täydellisessä nestehuollossa, siihen vaihdettiin kaikki vähänkin nesteeseen liittyvä ja ilmeisesti jokin on nyt jäänyt jostain kiristämättä. Ainakin toivon niin. Neste tippuu siitä pohjapanssarin takaa eli ei voi oikein päätellä mistä se vuotaa ja paha katsoakaan kun ei siellä konetilassa mitään näe. Täytyy saada auto ylös ja poistaa ne pohjamuovit ja ihmetellä tarkemmin.

    Comment


      #3
      Klemmari löysällä oletettavasti. Moottori on oikeesti ABZ ei APZ.
      Hieman sama kävi itellä aikoinaan, tosin unohtivat laittaa nestettä tarpeeksi.
      Jäähdytyshäly pamahti ruutuun kaupungissa huollosta pois ajaessa. Hieman meinas jännittää, koska auto oli ollu nokkahihnarempassa ja samalla vaihdettuu vesipumppu jne.

      Comment

      Working...
      X